کد خبر: ۴۸۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 21 August 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل ازازناو ، قصه از جایی شروع شد که باگران شدن بهای نفت گاز و نفت کوره بیش از 25 کوره آجرپزی از کار افتادند و بیش از 300 نفر کارگر بیکار شدند.

این موضوع در طی سال های گذشته نقل محافل شده و دهان به دهان گشته بود؛ تا اینکه در دو هفته گذشته انعکاس وسیعی در فضای مجازی داشت.

برهمین اساس فرماندار خلخال برای حل این مشکل در میان اهالی روستای علی آباد حضور پیدا کرد تا با همفکری شاید راه حلی برای آن پیدا شود.

دراین جلسه بابایی فرماندار خلخال از شرکت گاز شهرستان خواست تا با کار کارشناسی شده و اندازه گیری میزان مصرف گاز کوره های آجرپزی، روند گازرسانی به این کوره ها تسریع شود.

فرماندار خلخال از اهالی نیز خواست تا با تولید با کیفیت و مکانیزه و به روزرسانی کوره ها برای رقابت در بازار مصرف ساختمان،وارد عمل شوند.

بابایی با بیان اینکه وزن آجر های تولید شده قبلی سنگین بوده است گفت: امروزه سبک بودن ساختمان یکی از اصول اصلی نظام مهندسی است که لازم است در این خصوص آجرپزان اقدام موثری داشته باشند.

در این جلسه سید هادی کریمپور معاون شرکت گاز، هادی ذبیحی مدیریت جهاد کشاورزی و روسای ادارات منابع طبیعی و اعضای شورای شهرستان خلخال نیز نظرات و اقدامات انجام شده در این خصوص را ارائه دادند.

 به گزارش ازناو ، کوره‌های آجرپزی علاوه بر 300نفر اشتغال مستقیم، 200 نفر را نیز به صورت غیرمستقیم وارد بازار کار می کند.

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار