مشاور عالی سازمان سنجش گفت: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ جمعه سوم شهریورماه ۹۶ با حضور ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 21 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ حسین توکلی افزود: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم شهریورماه ۹۶ در ۵۳ شهرستان و ۱۱۸ حوزه امتحانی برای ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب شامل ۲۲۲ هزار و ۷۳۶ نفر زن و ۱۷۹ هزار و ۶۹۴ نفر مرد، برگزار می شود.

وی افزود: آزمون تعداد ۲۲۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب شامل داوطلبان گروه های ۱، ۲، ۳ و ۴ در نوبت صبح و آزمون ۱۷۸ هزار و ۲۱۶ داوطلب شامل داوطلبان ۵ و ۶ در نوبت بعد از ظهر شرکت می کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از فردا سه شنبه ۳۱ مرداد توزیع می شود و داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش می توانند کارت خود را دریافت کنند. داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲ شهریور می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی یادآور شد: به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره یک) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی (دفترچه شماره دو) است.

مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: دفترچه آزمون عمومی دارای ۱۰۰ سئوال است و داوطلبان باید متناسب با گروه عنوان شغلی سئوالات را در مدت ۱۱۰ دقیقه پاسخ دهند.تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه ها در برگ راهنما درج شده است و داوطلبان باید متناسب با آن، در مدت ۸۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

وی یادآور شد: در گروه یک آزمون استخدامی ۱۸ هزار و ۷۱۵ داوطلب، در گروه دو هزار و ۸۸ داوطلب، در گروه سه ۱۹۲ هزار و ۴۰۸ داوطلب، در گروه چهار ۱۱ هزار و ۴۰۳ داوطلب، در گروه پنج ۲ هزار و ۶۶۷ داوطلب و در گروه شش ۱۷۵ هزار و ۵۴۹ داوطلب حضور دارند.
 
 
مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار