کد خبر: ۴۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 21 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار با دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه امید، با بیان اینکه هنرمندان باید دغدغه اجتماعی داشته باشند، اظهار کرد: هنرمندان، نگاهشان تنها هنر برای هنر نباشد و از تاثیر گذاری هنر در اجتماع بهره ببرند.

علی غیاثی ندوشن  از حمایت معنوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: نامه نگاری های لازم به انجمن سینماگران جوان، ادارات فرهنگ و ارشاد سراسر کشور، صدا و سیمای استان ها و وزارت خانه ها و سایر پیگیری های لازم انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: ظرفیت دیگری که می توان از آن بهره جست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است که ارتباطات بین المللی لازم را جهت بین المللی سازی جشنواره امید می تواند پوشش دهد.
غیاثی ندوشن از برگزاری کارگاه های فیلم نامه نویسی در حاشیه جشنواره امید استقبال کرد و گفت: این کارگاه هاست که از جشنواره ها می ماند و اثر خود را به بهترین شکل در جهت ارتقاء فیلم سازان می تواند داشته یاشد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نکته ی مهم دیگر را، خروجی جشنواره برشمرد و افزود: تاثیر فیلم های یک جشنواره برجامعه و مردمی شدن آن است که موفقیت جشنواره ها را تضمین می کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با داشتن نقشه ی راه مناسب در خصوص فیلم های با موضوع بحران، بتوانیم در جذب مخاطب عام موفق باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار