فرمانده سپاه شهرستان گرگان:
فرمانده سپاه شهرستان گرگان از نجات جان راکب موتورسوار از معرکه زورگیری در گرگان با اقدام به موقع یک بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 28 August 2017
فرمانده سپاه شهرستان گرگان از نجات جان راکب موتورسوار از معرکه زورگیری در گرگان با اقدام به موقع یک بسیجی خبر داد.

 سیدعلی مهاجر پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی اوباش زورگیر که دو موتورسیکلت‎سوار بودند قصد سرقت یک موتورسیکلت در خیابان ولی‎عصر (عج) گرگان را داشتند که این زورگیری با اقدام شجاعانه یک بسیجی ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه سارقان زورگیر با سلاح سرد، صورت بسیجی را از ناحیه صورت دچار جراحت کردند از مسوولان نیروی‌انتظامی خواست تا با عاملان این حادثه برخورد قاطعانه‎ای صورت بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان تصریح کرد: زورگیری که در خیابان ولی‎عصر (عج) گرگان رخ داد باعث وحشت تعدادی از شهروندان شده بود که با مشاهده این اتفاق، یکی از نیروهای بسیجی بلافاصله با فوریت‌های پلیس تماس گرفت و تا رسیدن نیروهای انتظامی برای رهایی این شهروند گرگانی از چنگال زورگیران وارد عمل شد.

مهاجر اقدام شجاعانه این بسیجی را در کمک به مردم قابل تحسین خواند و افزود: نیروهای بسیجی به صورت خودجوش و با شور و اشتیاق وصف‎ناشدنی همواره در مسیر انقلاب‌اسلامی گام برمی‎دارند و در این حادثه نیز این نیروی بسیجی حتی با به‌ خطرانداختن جان خودش تلاش کرد تا راکب موتورسیکلت از چنگال زورگیران نجات پیدا کند.

وی از بسیجیان به عنوان عصاره فضایل جامعه یاد کرد و گفت: این بسیجی با اقدام به موقع و به هنگام خودش نشان‌ داد که بسیجیان برای امنیت‌ پایدار همواره آماده هستند و این آمادگی وجود دارد که بسیج در هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور با نیروهای تکفیری روبرو شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان‌ اینکه بسیجیان ولایتمداری خود را در عرصه‎ها و برهه‎های مختلف نشان دادند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در سایه تبعیت از فرامین ولایت همیشه از پیچ‌های خطرناک تاریخ عبور کرده است.

مهاجر با اشاره به اینکه جامعه اسلامی امنیت، پیشرفت و اقتدار خود را مدیون جانفشانی‌های نیروهای بسیج است بر ضرورت تقویت روحیه بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: بسیجیان شهرستان گرگان همگام با بسیجیان کشور بی‌مزد و منت تنها به واسطه عشق به وطن، اسلام و انقلاب اسلامی ایثارگری می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار