همزمان با دهه امامت و ولایت نمایشگاه های کتاب و عکس در مینودشت و شب شعر با موضوع ولایت با حضور شاعران غرب گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 06 September 2017
همزمان با دهه امامت و ولایت نمایشگاه های کتاب و عکس در مینودشت و شب شعر با موضوع ولایت با حضور شاعران غرب گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد.

برگزاری شب شعر و نمایشگاه کتاب وعکس دهه ولایت در بندرگز و مینودشت
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز گفت: شب شعرغرب استان که با حضور شاعران شهرستان‌های بندرگز، کردکوی و بندر ترکمن برگزار شد مورد استقبال شعر دوستان این منطقه قرار گرفت. 
لیلا هزارجریبی افزود: اجرای موسیقی محلی، شعرخوانی چند هنرمند با موضوع دهه ولایت و سخنرانی امام ‌جمعه بندرگز از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
در این مراسم از تمامی شاعران حاضر در جلسه با اهدای لوح سپاس و جوایزی قدر دانی شد.

** برگزاری نمایشگاه های کتاب و عکس به مناسبت دهه امامت و ولایت در مینودشت 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مینودشت از برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت (اعیاد سعید قربان و غدیر) خبر داد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، علی قزلسفلو افزود: در این نمایشگاه ٢٥ اثر هنری با موضوع ولایت به نمایش گذاشته شد. 
به گفته وی؛ این نمایشگاه از نهم شهریور آغاز بکار کرده و به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری مینودشت دایر است. 
قزلسفلو؛ همچنین به برپایی نمایشگاه کتاب به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از ٥٠٠عنوان کتاب با موضوعات دینی و مذهبی در معرض دید قرار گرفته است.
نمایشگاه کتاب با موضوع امامت و ولایت روبروی کتابخانه عمومی مینودشت واقع در شرق استان گلستان به مدت یک هفته آماده بازدید علاقمندان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار