آیت الله نورمفیدی:
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ديدار اعضاي انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان استان گلستان با ایشان، اظهار کرد: تقدیر از حمایت کنندگان مصرف کننده فقط یک تشریفات نباشد بلکه به سمت میدان عمل بروید.
کد خبر: ۴۹۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 07 September 2017
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ديدار اعضاي انجمن  حمايت از حقوق  مصرف كنندگان  و توليدكنندگان استان گلستان با ایشان، اظهار کرد: تقدیر از حمایت کنندگان مصرف کننده فقط یک تشریفات نباشد بلکه به سمت میدان عمل بروید.

وی با بیان این که تشویق ها به نوعی باشد که قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش خوب را بتوانیم در بخش تولید پیاده کنیم، تصریح کرد: دنیا بخصوص چین این ها را پیاده کرد و اکنون چین توانست دنیا را فتح کند.

امام جمعه گرگان با تاکید بر این که باید از خودمان انتقاد کنیم زیرا انتقاد از برکات الهی است، گفت: شناختن عیب و راه نشان دادن برای برطرف کردن عیب از الطاف الهی است.

وی ادامه داد: امام صادق (ع) می فرماید بهترین دوستان من کسانی است که عیب های من را به من بگوید.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اضافه کرد: اگر این فرهنگ را بپذیریم جامعه ما می تواند رو به رشد باشد در غیر این صورت رشد نمی کنیم.

وی با انتقاد از این که جامعه در خیلی از بخش ها نه تنها پیشرفت نکرده بلکه درجا می زند، اضافه کرد: آن هایی که متولی کار هستند به سخرانی دل خوش نکنند و باید از این معبر عبور کرد . مثل قرائت قرآن که معبر است نه توقف‎گاه زیرا با قرائت قرآن وارد گلستان معارف قرآن می شویم  لذا این مراسم ها هم باید معبری باشد برای تحقق این اهداف.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه من موید شما هستم  خاطرنشان کرد: تولیدگر را باید تشویق و پشتیبانی کرد و یقین بدانید با همین کار او بیشتر وارد میدان عمل می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار