جانشين فرمانده انتظامي استان:
جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: محبوبیت پليس ناشي از رويكرد مردم مداري و خدمتگزاري اين نهاد انقلابي است.
کد خبر: ۴۹۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 08 September 2017
جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: محبوبیت پليس ناشي از رويكرد مردم مداري و خدمتگزاري اين نهاد انقلابي است.

سرهنگ "مسعود فروزان نيا" در جلسه جمع‌ بندي نظارت تخصصي و ارزيابي قرارگاه جهادي ارتقاء تربيت و آموزش شهرستان بندرتركمن بر ارتقاء شاخص‌هاي امنيتي در سايه مديريت جهادي، انقلابي و توسعه آگاهي هاي عمومي در بين كاركنان تاكيد كرد.

وي آموزش را ركن اصلي ماموريت هاي نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: آموزش بايد مستمر، كيفي و با هدف باشد.

فروزان‌نيا موضوع آموزش را براي تمامي كاركنان انتظامي استان به منظور بهبود عملكرد و رسيدن به پليس حرفه‌اي و جامعه محور امري ضروري دانست و گفت: آموزش كيفي و منطبق با اهداف ماموريتي در كنار نظارت و كنترل منطقي، سلامت اداري و تعالي رفتار فردي و سازماني را تضمين كرده و باعث افزايش اعتماد عمومي مردم به پليس مي‌شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: اگر آموزش‌ها كيفي و دقيق باشد، نتايج آن تربيت مديران كارآمد و لايق خواهد بود كه استفاده از مديران كارآمد باعث توسعه هر سازمان و نهادي مي‌شود.

فروزان‌نيا تاكيد كرد: موضوع نظم و آموزش از اصول بنيادي در نيروهاي مسلح است كه بر پايه مستحكم آموزه‌هاي ديني استوار شده كه اين موضوع در نيروي انتظامي نيز به طور ويژه مورد توجه قرار دارد.

وي ابراز كرد: بر همين اساس از سال‌هاي گذشته با تشكيل قرارگاه جهادي ارتقاء تربيت و آموزش در مجموعه نيروي انتظامي سعي شده تا كاركنان نيروي انتظامي در تمامي لحظات ماموريتي خود با فراگيري آموزش‌هاي لازم، بهترين عملكرد را از خود به نمايش بگذارند.

اين مقام انتظامي تاكيد كرد: پليس با ارتقاء معلومات و دانش شغلي و همينطور تقويت بنيه ديني در مجموعه و به كارگيري ابزار هاي مورد نياز توانسته است از وظيفه و رسالتي كه قانونگذار به عهده او گذاشته است به خوبي دفاع كند.

سرهنگ فروزان نيا رمز موفقيت پليس جامعه محور را ولايت مداري و دينداري دانست و بيان داشت: رويكرد جامعه محوري پليس، محبوبيت اين نهاد خدمتگزار را در بين مردم افزايش داده است.

وي با تاكيد بر نقش بسيار مهم مردم در انجام ماموريت هاي پليس جامعه محور تصريح كرد: مردم سرمايه هاي اجتماعي پليس هستند و بايستي حساسيت، تنوع و گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي براي مردم اطلاع رساني و شفاف سازي شود.

جانشين فرمانده انتظامي گلستان ادامه داد: پليس با مردم و براي مردم است و با كمك مردم در تامين امنيت تلاش مي كند.

وي رضايتمندي مردم را ملاك ماموريت هاي نيروي انتظامي دانست و بيان داشت: تكريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي موضوعي است كه بايستي همه فرماندهان و مديران انتظامي آن را به كاركنان زير مجموعه آموزش دهند.

سرهنگ فروزان نيا سلامت روحي و رواني در مجموعه را لازمه انجام ماموريت هاي سخت و طاقت فرسا پليس بيان كرد و گفت: فرماندهان و مديران انتظامي بايستي به اين موضوع مهم نيز توجه كرده و در جهت حفظ سلامت جسم و روان كاركنان از هيچ كوششي دريغ نكنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار