دبیر حزب موتلفه گلستان:
دبیر حزب موتلفه گلستان با تاکید بر اینکه مسئله حقوق بشر دستاویزی برای خواسته‎های نامشروع نظام استکباری به رهبری آمریکاست، گفت: نسل‎کشی در میانمار خاطرات چنگیز مغول را زنده می‎کند.
کد خبر: ۴۹۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 08 September 2017
دبیر حزب موتلفه گلستان با تاکید بر اینکه مسئله حقوق بشر دستاویزی برای خواسته‎های نامشروع نظام استکباری به رهبری آمریکاست، گفت: نسل‎کشی در میانمار خاطرات چنگیز مغول را زنده می‎کند.

سیدحسن سیدی  ضمن محکوم کردن نسل‎کشی مسلمانان روهینگیا به بیاناتی از امام راحل اشاره و اظهار کرد: ما به دنبال آزاد کردن انرژی‎های متراکم جهان اسلام هستیم، این انرژی‎ها به این معناست که مسلمانان دارای قدرت، توانمندی، امکانات و هویتی هستند که اگر بتوانیم آن را احیا و آزاد کنیم به سوی یک حرکت استقلال‎طلبانه برای مدیریت جهانی پیش می‎روند.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار و آمریکایی‎ها با دنیا و قطب‎های مخالف خودشان درگیری دارند، تصریح کرد: آنها برای اینکه می‎دانند انقلاب اسلامی و تفکرات حضرت امام احیاگر جمهوری اسلامی است لذا آن را خطر بزرگی مقابل خود می‎بینند.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان افزود: هر جایی که این هویت زنده شود قدرت‎های استکباری در خطر قرار می‎گیرند، بنابراین مشاهده می‎کنیم یک تفکر اسلام‎ستیزی و ایران‎ستیزی به عنوان صادرکننده تفکرات امام در دنیا شکل می‎گیرد.

سیدی با بیان اینکه تضعیف مسلمانان در هر نقطه‎ای می‎تواند به نفع منافع آمریکا باشد، گفت: جانایات فجیع و بی‎رحمانه در میانمار خاطرات چنگیز مغول را زنده می‎کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی وظیفه اساسی خودشان را انجام نمی‎دهند، ابراز کرد: به دلیل اینکه بسیاری از آنها دست‎نشانده آمریکا هستند به عنوان مثال از عربستان سعودی چه انتظاری می‎توان داشت؟ کشوری که خودش مجری جنایات در یمن، اردن، امارات و کویت است اینها عروسک‎های نظام استعماری حاکم بر دنیا هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان تاکید کرد: وظیفه هر کسی که خودش را دولت اسلامی می‎داند این است که بر اساس اندیشه‎های اسلامی، آیات قرآن، روایات، سنت و سیره پیامبر از هر مظلومی دفاع کند.

سیدی افزود: دولت‎های مسلمان باید اعتراضات خود را در محکومیت این جنایات به سازمان ملل مطرح کنندو باید فریاد بزنند و از حقوق مظلومان دفاع کنند ملت‎های مسلمان هم باید در برابر این نسل‎کشی فریاد برآورند که چرا این جنایات صورت می‎گیرد و چرا مردمی که متعلق به این سرزمین هستند باید از خانه خودشان بیرون رانده شوند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار ظلم‎ستیزی در دنیا و به عنوان پرچمدار بازگشت هویت مسلمانان این جنایت فجیع نسل کشی در میانمار را محکوم می‎کنند.

دبیر حزب موتلفه گلستان بیان کرد: ما وظیفه داریم برای مسلمنان مظلوم میانمار که فریادشان به جایی نمی‎رسد با امکانات و قدرت سیاسی که داریم، فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برسانیم.

سیدی با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه باید به شدت فعال شود، اظهار کرد: وزارت امور خارجه با ارتباطاتی که با جهان خارج می‎گیرد باید آنها را به صحنه بیاورد تا حکومت کافر میانمار که دلقک آمریکایی‎ها هستند سرجایشان بنشینند.

وی بیان کرد: غربزدگان کشور و غربزدگان جهان اسلام باید توجه کنند که مسئله حقوق بشر دستاویزی برای خواسته‎های نامشروع نظام استکباری به رهبری آمریکاست.

دبیر حزب موتلفه گلستان با اشاره به اینکه آمریکا اعتقادی به حقوق بشر ندارد، تصریح کرد: آیا مردم میانمار انسان نیستند؟ آیا سکوت آنها مخالف با پیمان‎های جهانی و قوانین سازمان ملل نیست؟ این مسائل نشان می‎دهد مسئله حقوق بشر آمریکا فریبی بیش نیست که این موضوع را باید غربزدگان کشورمان باید متوجه شوند.

سیدی به بیاناتی از امام راحل اشاره کرد و گفت: گرفتاری ما از غربزدگی است متاسفانه در کشور ما کسانی هستند که محو فرهنگ غرب هستند و دنیا را با آن آیینه نگاه می‎کنند و این تناقض را ما در رفتار غربی‎ها می‎بینیم.

وی بیان کرد: نقش رسانه‎های انقلابی این است افکار عمومی را نسبت به این فجایع حساس کند همانطوری که نماز خواندن یک واجب شرعی است دفاع از مظلوم هم یک وظیفه شرعی است.

سیدی تاکید کرد: اگر رسانه‎ها در برابر این نسل‎کشی سکوت کنند مطابق خواسته استعمار حرکت کردند چراکه دنیای استکبار دوست دارد هر جنایتی بکند و کسی حرفی نزد لذا سکوت رسانه‎ها باعث تسهیل رفتار ظالمانه دنیای استکبار می‎شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار