معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از آغاز صدور ویزای زائرین اربعین حسینی(ع) در چهار شهر اهواز، کرمانشاه، تهران و مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 12 September 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از آغاز صدور ویزای زائرین اربعین حسینی(ع) در چهار شهر اهواز، کرمانشاه، تهران و مشهد خبر داد.
"علی اصغر طهماسبی" در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه نیز به منظور تسهیل در صدور ویزای زائران؛ تعداد شهرهای صادرکننده ویزا به 12 شهر افزایش پیدا خواهد کرد.
جانشین ستاد اربعین استان خاطرنشان کرد: هزینه ویزای زائران همانند سال قبل بوده و براساس اعلام دولت عراق افزایشی نیافته و همان ۴۰ دلار است.
وی ادامه داد: امسال برای چهارمین سال پیاپی سامانه سماح برای ثبت‌نام زائرین اربعین در نظر گرفته شده و هم اکنون فعال است و مردم می‌توانند در هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشند ثبت‌نام خود را به اسانترین شکل ممکن انجام دهند، ضمن اینکه زائرین می‌توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی وابسته به سازمان حج و زیارت، ثبت‌نام خود را انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: زائرین اربعین همچنین می‌توانند با پرداخت مبلغ 18800 تومانی و بهره‌مندی از بیمه اجباری در صورت بروز حوادث مختلف، بیماری، تصادفات و حتی حملات تروریستی از مزایای بیمه اجباری که پشتوانه حمایتی زائرین است، بهره‌مند شوند.
طهماسبی با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد اربعین در استان گلستان، گفت: تمامی کمیته های ذیل ستاد فعال بوده و جلسات تخصصی حوزه خود را برگزار می کنند، ضمن اینکه به گواه مسئولین وزارت کشور و سازمان عتبات عالیات کشور، ستاد اربعین استان گلستان جزء برترین استانهای کشور در سال گذشته بوده است و ما باید ضمن برطرف نمودن کاستی ها، همان مدل و رویه کاری موفق را برای امسال نیز در پیش بگیریم.
جانشین ستاد اربعین استان در پایان خاطرنشان کرد: باید نظارت ویژه ای بر جمع آوری نذورات و کمک های مالی خیرین و مردم، در ایام منتهی به اربعین حسینی(ع) وجود داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار