حجت‌الاسلام احمدی در تجمع اعتراض‌آمیز اصحاب رسانه در محکومیت جنایات نسل‌کشی میانمار
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان حضور فعالان رسانه در این اجتماع اعتراض‌آمیز که برای محکومیت جنایات نسل‌کشی در میانمار اتفاق افتاده را حرکتی موثر عنوان کرد و گفت: رسانه‌های انقلابی دنیا را از خواب غفلت بیدار کنند.
کد خبر: ۴۹۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 12 September 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان حضور فعالان رسانه در این اجتماع اعتراض‌آمیز که برای محکومیت جنایات نسل‌کشی در میانمار اتفاق افتاده را حرکتی موثر عنوان کرد و گفت: رسانه‌های انقلابی دنیا را از خواب غفلت بیدار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در در تجمع اعتراض‌آمیز اصحاب رسانه که در راستای محکومیت جنایلت نسل‌کشی در میانمار در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از فجایع تاریخی که قلب هر انسان باوجدان و مومنی را به درد می‌آورد فاجعه غم‌بار نسل‌کشی در میانمار است و ملت‌های مسلمان باید فریادرس مظلومان باشند.

وی فاجعه نسل‌کشی در میانمار را یک فاجعه بزرگ انسانی، فرهنگی و مکتبی برشمرد و تصریح کرد: این فاجعه بین دو فرقه مکتب و نژادپرستی اتفاق افتاده است و فاجعه‌ای که از ورود اسلام، نژادپرستی، شرک و کفر در مکه و مدینه بر سر پیغمبر اسلام(ص) و اصحاب ایشان آوردند که این سلسله ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه نژادپرستانه خبیث بویی از انسانیت نبردند نسل‌کشی در میانمار را محکوم کرد و گفت: نژادپرستان کودکان و مسلمانان را همانند مغول و چنگیز می‌کشند، در ایامی که بوق و کرنا تبلیغاتی دنیای غرب گوش فلک را در زمینه حقوق بشر کر کرده است و حقوق بشر را انسان‌هایی که بویی از انسانیت نبردند آنها سکوت اختیار کردند و در مقابل نسل‌کشی مسلمانان میانمار فریاد نمی‌زدندو به داد انسان‌های مظلوم نمی‌رسند.

احمدی ادامه داد: آن رژیم نژادپرست خبیث به کشتار جمعی مسلمانان می‌پردازد و این اتفاق و فاجعه انسانی اقدام اول و آخر آنها نیست.

وی بر لزوم وحدت مسلمانان جهان علیه دشمنان اسلام تاکید کرد و گفت: درسی که ما از این فجایع انسانی می‌گیریم این است که مسلمانان در کره زمین اگر وحدت‌نظر داشته باشند آن وقت خیلی‌ها حواس خود را جمع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با طرح این سوال که تجمعات اعتراض‌آمیز و شعار دادن چه تاثیری به حال مظلومان و ستمدیدگان دارد، اذعان کرد: تجمع اعتراض‌آمیز اصحاب رسانه از لحاظ روانی و رسانه‌ای دنیا را از خواب غفلت بیدار می‌کند و اینکه اصحاب رسانه تکلیف خود را در برابر این اتفاقات روشن می‌کنند.

احمدی یادآور شد: مردم مومن و انقلابی، اهالی رسانه و نویسندگان که این اجتماع اعتراض‌آمیز و این محکومیت جنایات نسل‌کشی در میانمار در شهرستان گرگان برپا کردند با فریاد مسلمانان به گوش جهانیان برسد تحسین کرد. خواست
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار