رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از مشارکت 1004 دانشجوی کشور در جشنواره قرآن و عترت دانشجویی به میزبانی گلستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 12 September 2017
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از مشارکت 1004 دانشجوی کشور در جشنواره قرآن و عترت دانشجویی به میزبانی گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نجفی‌نژاد صبح امروز در مراشم افتتاح سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی سراسر کشور که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: ورود دانشجو در عرصه قرآنی باعث می‌شود شخصیت دانشجو به یک بالندگی درست دست یابد.
وی ادامه داد: برخی شاید تصور کنند با دستیابی به دانش و تخصص، بشر نیاز چندانی به موضوع معنویت نداشته باشد اما همه آنهایی که کار و تحقیقات انجام دادند این را اذعان کردند که انسان نیاز به منبعی برای الهام گرفتن دارند که قرآن می‌تواند مسیر بسیار درستی برای رستگاری انسان باشد.
نجفی‌نژاد بیان کرد: همه دانشمندان این را تایید کرده و دارند که در قرآن مسائل جدایی از یافته‌های علمی نبوده است و به فرموده قرآن آنهایی که صاحب علم هستند خواهند دید که چیزی که در قرآن نازل شده چیزی جز حقیقت نیست و نخواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: در این جشنواره حدود یک هزار و چهار نفر در 6 بخش شرکت داده شده که 427 نفر دختر و 577 پسر بوده‌اند.
وی گفت:  این دانشجویان از 105 دانشگاه کشور این آثار را ارسال کردند و 37 داور آثار را داوری کردند و 317 نفر از دانشجویان در مرحله نهایی با هم رقابت می‌‌کنند.
نجفی‌نژاد تاکید کرد: در این جشنواره دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شرکت کرده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار