دکتر تربتی نژاد نماینده مردم شریف گرگان و دبیر مجمع نمایندگان استان با مدیر کل پزشکی قانونی استان در محل اداره کل پزشکی قانونی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۴۹۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 14 September 2017
دکتر تربتی نژاد نماینده مردم شریف گرگان و دبیر مجمع نمایندگان استان با مدیر کل پزشکی قانونی استان در محل اداره کل پزشکی قانونی دیدار و گفتگو کردند. 

دکتر تربتی نژاد نماینده منتخب مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مرکز معاینات شهرستان گرگان با مدیر کل پزشکی قانونی استان دیدار و از روند خدمت رسانی پزشکی قانونی استان آگاه شد.

در این دیدار دکتر زارعی مدیر کل استان به بیان گزارشی از وضعیت و فعالیتهای پزشکی قانونی در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم شریف استان و همچنین مباحثی در زمینه مشکلات و کمبودها در مجموعه پزشکی قانونی گرگان اشاره کردند.

وی راه اندازی یک مرکز جدید در مرکز استان را امری ضروری دانست و در خصوص پیگیریها و اقدامات انجام شده نسبت به واگذاری زمین، جهت احداث پروژه ساختمانی گرگان مطالبی را ارائه نمود.

دکتر زارعی در این دیدار گزارشی از روند پیشرفت پروِژه در حال احداث شهرستان گنبد پرداخته و خواستار پیگیری های لازم در زمینه اعتبارات مصوب و تسریع در احداث پروژه ساختمانی و تالار تشریح با توجه به نداشتن سرد خانه وسالن تشریح مستقل و کمبود امکانات و تجهیزات در شرق استان شدند.

ایشان در ادامه افزود: پروژه ساختمانی پزشکی قانونی شهرستان گنبد از سال 89 شروع شده و به علت کمبود اعتبار تنها در حدود 30% پیشرفت داشته و نیازمند تزریق اعتبار می باشد.

مدیر کل پزشکی قانونی کمبود نیروی انسانی را که تنها با یک سوم چارت سازمانی فعالیت می کنند از دیگر مشکلات اساسی مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد با حمایت همه جانبه نمایندگان محترم در لایحه جاری سال 96 پزشکی قانونی، این امر مرتفع گردد.

در ادامه دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و دبیر مجمع نمایندگان استان ، ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه کارکنان پزشکی قانونی استان، با اظهار امیدواری نسبت به پیگیری و رفع برخی مشکلات ، همکاری و حمایت های همه جانبه خود را اعلام و در خاتمه از بخش های مختلف مجموعه پزشکی قانونی شهرستان گرگان بازدید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار