به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ؛
مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در استان گلستان برگزار شد و در این مراسم از 80 بازنشسته برتر استان قدردانی شد.
کد خبر: ۴۹۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴ 17 September 2017
مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در استان گلستان برگزار شد و در این مراسم از 80 بازنشسته برتر استان قدردانی شد.

محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در  روز شنبه ( 25 شهریور 96 ) در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت : افرادی که بازنشسته می شوند در سنین بازنشستگی  نیازمند امکاناتی هستند که با امکانات تهیه شده برای جوانان فرق می کند.

 وی با بیان اینکه جامعه، رو به سالمندی پیش می رود افزود : اگر زیر ساختهای لازم به ویژه در بخش امکانات سلامتی و بهداشت فراهم شود جامعه با یک گروه با تجربه و سالم روبرو خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  هم در این مراسم با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان با کارمندان فاصله زیادی دارد گفت : برای از بین رفتن این فاصله و متعادل کردن حقوق ها دولت باید برنامه ریزی کند.

نورمحمد تربتی نژاد افزود : مجلس این مسئله را پیگیری می کند.

 وی تاکید کرد : برای افزایش رفاه جامعه بویژه بازنشستگان ، طرحهای اقتصاد مقاومتی بهترین راه ثروت آفرینی در جامعه است.

حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان هم گفت: بازنشستگی را باید ارج نهاد زیرا تجربه ها از این دوران به نسل بعد منتقل می شود.

 در این مراسم حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان ، محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  و جمعی دیگر از مدیران  و مسئولان استانی حضور داشتند.

اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ،اجرا شعبده بازی و اهدای جوایز از دیگر بخش های این مراسم بود.

لازم به ذکر است از سال 1386 روز 25 ذیحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است؛ علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره الانسان که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است، عنوان شده است. سوره هل اتی در روز 25 ذیحجه در شان اهل بیت پیامبر (ص) نازل شد که پس از سه روز روزه و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار