مدیر دفتر کنترل کیفی و بهداشت آبفا گلستان خبر داد:
مدیر دفتر کنترل کیفی و بهداشت آب و فاضلاب استان گلستان از برگزاری ممیزی داخلی براساس استاندارد ایزو 17025 در شرکت آبفا گلستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 22 September 2017
 مدیر دفتر کنترل کیفی و بهداشت آب و فاضلاب استان گلستان از برگزاری ممیزی داخلی براساس استاندارد ایزو 17025 در شرکت آبفا گلستان خبر داد.

سید "محمد سید خادمی" گفت: اجرای ممیزی داخلی بعد از آشنایی ممیزان داخلی طبق استاندارد ایزو 17025 توسط کارشناسان شاغل در آزمایشگاه مرکزی شرکت انجام شد.

به گفته وی، هدف از برگزاری ممیزی داخلی بررسی اثربخشی فعالیت های آزمایشگاه براساس استاندارد ایزو 17025 می باشد و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب قبل از انجام بازرسی برون سازمانی فعالیت های خود را ارزیابی کرده و اقدامات پیشگیرانه مرتبط برای بهبود فعالیت ها را انجام می دهند و سیستم را برای ممیزی نهایی آماده می کنند.

سید خادمی بررسی میزان تحقق الزامات و دستورالعمل های اجرایی در بخش آزمایشگاه را از دیگر اهداف برگزاری ممیزی داخلی برشمرد.

وی تصریح کرد: اجرای ممیزی داخلی بعد از آشنایی ممیزان سیستم ایزو 17025 توسط کارشناسان شاغل در آزمایشگاه مرکزی شرکت برگزار شد.

مدیر دفتر کنترل کیفی و بهداشت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: استاندارد بین‌المللی ایزو17025 شامل كلیه الزاماتی است كه آزمایشگاه‌های آزمون و كالیبراسیون باید آنها را انجام دهند تا بتوانند اثبات كنند كه یك سیستم كیفیت لازم را به كار گرفته و از نظر فنی صلاحیت داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر می‌باشند.

وی افزود: ارتقاء سطح آزمایشگاه‌ها و کسب اعتبار بین‌المللی، افزایش اطمینان از صحت نتایج ارائه شده توسط آزمایشگاه‌ها، کسب اطمینان از کالیبره شدن مستمر تجهیزات آزمایشگاه‌ها، استاندارد کردن روشهای اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه‌ها، ارتقاء سطح مشتری مداری، امکان ارائه خدمات در سطح بین المللی از مزایای استاندارد ایزو 17025 می باشد.

شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به منظور بررسی و ارتقاء کیفیت آب در شهرهای استان توسط آزمایشگاه ها و پایش مستمر کیفیت آب در استان نسبت به اخذ و پیاده سازی گواهینامه داخلی ایزو 17025 اقدام کرده و سپس برای کسب گواهینامه بین المللی اقدام خواهد نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار