مدیر کل شیلات گلستان:
فعالیت های اقتصاد مقاوتی باید به تولید و اشتغال منتج شود مدیر کل شیلات استان گفت: پروژه های شیلاتی استان که در زمینه اقتصاد مقاومتی مطرح و آغاز به فعالیت کرده اند باید منتج به تولید و اشتغال شوند.
کد خبر: ۴۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 22 September 2017
فعالیت های اقتصاد مقاوتی باید به تولید و اشتغال منتج شودمدیر کل شیلات استان گفت: پروژه های شیلاتی استان که در زمینه اقتصاد مقاومتی مطرح و آغاز به فعالیت کرده اند باید منتج به تولید و اشتغال شوند.

مهندس سید جواد قدس علوی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شیلات استان خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک فرصت و ظرفیت مناسب در زمینه فعالیت های شیلاتی است و با توجه به ساحلی بودن گلستان نتایج این طرح به وضوح در استان نمود پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد اقتصاد مقاومتی اداره کل شیلات بیان داشت: کارگروه اقتصاد مقاومتی شیلات استان هر هفته جلسه ای را با حضور سایر اعضا این ستاد با اولویت موضوعی پیگیری روند اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی که در شهرستان های مختلف استان در حال انجام است برگزار می کند که معاونتهای این اداره کل و مسئولین شهرستان ها هر یک در این جلسه به ارائه گزارشات خود در این زمینه می پردازند.

مهندس قدس علوی گفت: از مهم ترین مصوبات این جلسه می توان به تشکیل جلسات ترویجی و آموزشی در شهرستان ها، برگزاری جشنواره های طبخ آبزیان، همکاری بین معاونت آبزی پروری و اداره فنی مهندسی جهت ساخت و تکمیل استخرهای مورد استفاده در چاههای دو منظوره کشاورزی و ... اشاره کرد.

مدیر کل شیلات استان در پایان با تاکید بر سرانجام رساندن طرح های اقتصاد مقاومتی در استان اظهار کرد: یکی از شاخص های ارزیابی دستگاه ها و مدیران اجرایی در رده های مختلف ملی، استانی و شهرستانی میزان پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی هر منطقه است که امیدواریم همکاران پرتلاش ما در مجموعه شیلات گلستان با تلاش دوچندان در ارزیابی ها به جایگاه مناسبی دست یابند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار