فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان آموزش را رکن اصلی موفقیت در هر سازمان دانست و گفت: آموزش کیفی و مستمر موجب افزایش سرمایه های اجتماعی سازمان می شود.
کد خبر: ۴۹۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 25 September 2017
فرمانده انتظامی استان آموزش را رکن اصلی موفقیت در هر سازمان دانست و گفت: آموزش کیفی و مستمر موجب افزایش سرمایه های اجتماعی سازمان می شود.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه قرارگاه جهادی آموزش و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گفت: توجه ويژه به آموزش از آن نظر مهم و قابل تامل است که نقشي بسيار حياتي و اساسي در توسعه وتعالي همه جانبه سازمان و روند اجرايي آن دارد.

فرمانده انتظامي استان مقوله آموزش را چه در سطح کلان و چه در سطح جزء مقوله اي بسيار مهم و مستلزم توجه دانست وگفت: آموزش كيفي و منطبق با اهداف مأموريتي در كنار نظارت و كنترل منطقي، سلامت اداري و تعالي رفتار فردي و سازماني را تضمين و اعتماد عمومي به ناجا كه گسترده ترين ارتباطات اجتماعي دارد را افزايش مي دهد.

وي بيان داشت: اگر آموزش‌ها كيفي و دقيق باشد، ‌نتايج آن نيز تربيت مديران كارآمد و لايق خواهد بود كه تربيت مديران لايق نيز كارآمدي سازمان را به همراه خواهد داشت.

سردار جاويدان در ادامه افزود: ارتقاء مهارت و توانمندي فردي و جمعي كاركنان براي انجام ماموريت‌هاي سازماني و استفاده از روش‌هاي نوين آموزشي در جهت افزايش سطح يادگيري كاركنان بايد سرلوحه برنامه‌هاي قرارگاه جهادي آموزش قرار گيرد.

وي با اشاره به اينکه تربيت و آموزش بايد به صورت اصولي در بدنه ناجا پيگيري شود، افزود: يکي از مهم ترين اهداف تشکيل قرارگاه جهادي، ارتقاء سطح توانمندي هاي کارکنان ناجا است.

سردار جاويدان گفت: هرگاه سطحي مطلوب از آموزش و ساختار منسجم آموزشي در سازماني وجود داشت، قطعا مي توان تغييرات ساختاري و کيفي سازمان را به صورت مثبت وصعودي و در مسير تحقق اهداف مورد نظر مشاهده کرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان همچنين يکي از مهم ترين اهداف تشکيل قرارگاه جهادي را ارتقاء سطح توانمندي هاي کارکنان ناجا دانست و افزود: رعايت انضباط کاري کارکنان و رعايت آيين نامه هاي انضباطي در سطح ناجا نقش مهمي در افزايش کيفي و کمي خدمات انتظامي به شهروندان دارد.

سردار جاویدان در پایان، با تاکيد بر اهتمام جدي فرماندهان و مديران بر اجراي مصوبات قرارگاه جهادي تربيت و آموزش، اظهار داشت: فرماندهان و مديران مسئول مستقيم آموزش زير مجموعه خود هستند و بايستي بر كيفي بودن اين آموزش ها نظارت داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار