جلسه هماهنگی هفته پدافند غیرعامل به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 27 September 2017
جلسه هماهنگی هفته پدافند غیرعامل به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد.

"علی اصغر طهماسبی" در این جلسه با اشاره به نامگذاری 8 ابان به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل و برنامه های مختلفی که پیرامون روز و هفته پدافند غیرعامل در استان گلستان تدارک دیده شده است، گفت: اجرای برنامه ها باید به گونه ای باشد که اهمیت موضوع پدافند غیرعامل برای آحاد مردم استان نهادینه شود.

جانشین شورای پدافند غیرعامل استان تصریح کرد: اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، تبلیغات محیطی، چاپ پوستر، بنر و نصب آن در معرض دید مردم، می تواند اثربخشی زیادی در حوزه پدافند غیرعامل داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیچیده شدن روش های دشمنی، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام هدف اول دشمنی استکبار و صهیونیست هاست و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از طرق مختلف به دنبال اسیب وارد کردن به کشور ما می باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: اهمیت پدافند غیرعامل زمانی بیشتر می شود که بدانیم در طول سالهای اخیر رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در منطقه به دنبال رواج بیوتروریسم، حمله های زیستی و سایبری به کشور و تأسیسات ما بوده اند.

طهماسبی با تأکید بر ضرورت آموزش پدافند غیرعامل در جامعه گفت: فرهنگ پدافند غیرعامل باید به گونه ای قابل درک به تمامی سطوح جامعه منتقل شود و برای این امر آموزش همگانی و عمومی صورت بگیرد تا آحاد مردم با این مقوله مهم به خوبی آشنا شوند.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت برگزاری منظم جلسات شورای پدافند غیرعامل و کارگروههای تخصصی این حوزه، بیان کرد: کارگروههای 14 گانه به عنوان بازوان توانمند و تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل، صورتجلسات و گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار