فرمانده انتظامي استان گفت:ماموران با عملیات برنامه ریزی شده موفق به کشف بيش از سه هزار و 989 كيلوگرم موادمخدر طي 6 ماهه گذشته شدند.
کد خبر: ۵۰۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 27 September 2017
فرمانده انتظامي استان گفت:ماموران با عملیات برنامه ریزی شده موفق به کشف بيش از سه هزار و 989 كيلوگرم موادمخدر طي 6 ماهه گذشته شدند.
 
 سردار "علي اكبر جاويدان" با اشاره به این که برخورد با قاچاقچيان موادمخدر از اولويت هاي ماموران پليس است، گفت: در همين راستا ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند طي طرح ها و عمليات هاي برنامه ريزي شده، سه هزار و 989 كيلو و 312 گرم انواع مواد مخدر را از قاچاقچيان كشف و 26 باند توزيع مواد مخدر را منهدم كنند.

وي با اشاره به اينكه اين ميزان كشفيات در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزايش داشته، تصريح كرد: دستگيري قاچاقچيان و عناصر اصلي قاچاق مواد مخدر در اين مدت 48 درصد افزايش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان مي دهد.

سردار جاويدان در ادامه به اجراي 333 مرحله طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز و افزايش 32 درصدي جمع آوري معتادان پرخطر اشاره كرد و گفت: در اين مدت پنج هزار و 386 عدد قرص روانگردان توسط ماموران كشف شد.

فرمانده انتظامي استان در پايان با اشاره به كشف هفت قبضه سلاح از قاچاقچيان مواد مخدر در اين عمليات ها، افزود: 123 دستگاه خودرو و موتور سيكلت در عمليات هاي صورت گرفته طي 6 ماهه گذشته از قاچاقچيان توقيف و روانه پاركينگ شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار