8 آذر ماه،
مراسم نکوداشت شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با حضور اساتید، کارکنان و فارغ التحصیلان، چهارشنبه 8 آذر ماه در سایت مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 06 October 2017
 مراسم نکوداشت شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با حضور اساتید، کارکنان و فارغ التحصیلان، چهارشنبه 8 آذر ماه در سایت مرکزی برگزار می شود.

رییس دانشگاه با اعلام مطلب فوق گفت: به دلیل تقارن 11 مهر ماه سالروز تاسیس دانشگاه با ایام محرم و صفر، مراسم نکوداشت شصتمین سال تاسیس دانشگاه، هشتم آذرماه برگزار خواهد شد.

دکتر نجفی نژاد افزود: فلسفه برگزاری اینگونه مراسم ها در دین اسلام هم توصیه شده است که به افراد توصیه می کند به گذشتگان خود نگاه کنیم و در زمین سیر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: استفاده از تجربه گذشتگان و مرور فعالیتهایی که طی 60 سال گذشته برای پیشرفت این دانشگاه انجام شد، از دیگر اهداف برگزاری مراسم نکوداشت دانشگاه است.

وی بیان کرد: تا به حال از تاریخچه دانشگاه می توان دریافت که موضوعاتی مانند مکان یابی در انتخاب گرگان به عنوان محل تاسیس دانشگاه، آینده نگری در ساخت و سازها و تناسب بین پذیرش دانشجو و نیاز جامعه در تاسیس و ادامه فعالیت های علمی، آموزشی و عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، تاثیر داشته است.

دکتر نجفی نژاد با اشاره به در دست تدوین بودن کتاب تاریخچه دانشگاه گفت: امیدواریم با تدوین این کتاب، از روند 60 سال فعالیت این دانشگاه در تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، یادگاری شایسته برای آیندگان باقی بگذاریم.

رییس دانشگاه اذعان کرد: تصمیم داریم با ساخت مجتمع فرهنگی در ساختمان دانشکده علوم زراعی سابق، بخشی از آن را به موزه دانشگاه اختصاص دهیم.

وی در بخشی از سخنان خود از همه افرادی که می توانند در راه اندازی و در اختیار قراردادن اسناد و مدارک برای فعالیت موزه کمک کنند خواست تا دانشگاه را در این زمینه یاری کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار