مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول:
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش آبرسانی به شهرها قابل تقدیر است.
کد خبر: ۵۰۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 06 October 2017
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش آبرسانی به شهرها قابل تقدیر است.

مهندس "محمدجعفر مزیدی" افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوب و شایسته ای برای آبرسانی در بخش های مختلف انجام شده است.

به گفته وی، تعویض بیش از چهار هزار کنتور خراب، نصب 2 هزار و 169 انشعاب، واگذاری 3 هزار و 496 انشعاب و رفع 2 هزار و 306 مورد اتفاقات انشعاب بخشی خدمات ارائه شده به مشترکین در چهار سال گذشته می باشد.

مهندس مزیدی با بیان اینکه در مدت مذکور 6 هزار و 182 متر اصلاح شبکه انجام شده است، تصریح کرد: توسعه 5 هزار و 660 متر شبکه آب، رفع 490 مورد اتفاقات شبکه و استاندارد سازی 845 انشعابات قدیمی از اقدامات ارائه شده در منطقه علی آبادکتول می باشد.

وی خاطرنشان کرد: رفع 6 مورد اتفاقات خط انتقال آب، بازدید و تست 151 مورد کنتور آب، مرئی کردن 96 مورد شیرآلات، اجرای 4 هزار و 500 متر خط انتقال مخزن، تعویض 9 عدد کنتور حجمی چاه، تعمیر و نگهداری از 42 چاه بخشی از اقدامات انجام شده در واحد بهره برداری امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این بخش گفت: در مدت مذکور 95 هزار و 280 متر از شبکه توزیع شستشو شده و 35 هزار و 966 مورد کلرسنجی انجام شده است.

وی جابجایی 102 کنتور آب، حفر 3 حلقه چاه، تجهیز و بهره برداری از 6 حلقه چاه، اجرا یک هزار و 560 متر خط انتقال برق چاه ها و مخازن، 20 مورد تعمیر و تعویض سیستم کلرزنی، 3 مورد ویدئومتری چاه و 2 مورد اسیدشویی را از فعالیت های انجام شده در منطقه علی آبادکتول برشمرد.

مهندس مزیدی گفت: 2 مورد اسیدشویی چاه، 3 مورد دو جدار کردن چاه، 3 مورد لایروبی چاه، 11 هزار و500 متر شستشوی خط انتقال، 18 هزار و 400 متر اجرای خط انتقال، شستشوی 18 هزار مترمکعب مخزن آب و 2 مورد نصب ایستگاه پمپاژ مخزن در چهار سال گذشته انجام شده است.

وی گفت: در مدت مذکور توسعه شبکه آبرسانی به سایت های مسکن مهر در شهرستان انجام شده و تعداد 112 انشعاب به 805 واحد واگذار شده است و در صورت داشتن متقاضی، امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول آمادگی نصب انشعاب برای مابقی را نیز دارد.

مهندس مزیدی یادآور شد: افزایش حجم مخزن ذخیره آب شهر از 12 هزار مترمکعب به 24 هزار مترمکعب گام موثری در جهت رفع مشکلات کم آبی منطقه می باشد. 

وی با اشاره به اینکه انجام مطالعات طرح فاضلاب در شهر علی آبادکتول در دست اقدام است، گفت: اجرای طرح فاضلاب جهت جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی و استفاده دوباره از آب در صنعت ضروری است و زمینی به مساحت 83 هزار مترمربع برای احداث تصفیه خانه فاضلاب خریداری شده که در صورت تامین اعتبار وارد مرحله اجرایی می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول گفت: تغییر شرایط آب و هوایی، محدودیت منابع آبی استان و رشد جمعیت ضرورت بهینه سازی الگوی مصرف آب و مدیریت صحیح مصرف را بیش از پیش الزامی نموده است.

وی گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از آب تولیدی استان در بخش کشاورزی مصرف می شود اصلاح الگوی کشت و کاشت گیاهانی که نیاز آبی کمی دارند می تواند کمک زیادی به رفع مشکلات بخش آب نماید. 

مهندس مزیدی با تقدیر از همراهی شهروندان محترم علی آباد کتول، تصریح کرد: همچنین لازم می دانم از نگاه ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان و مجموعه همکازان شرکت سپاسگزاری نمایم، تردیدی نیست که دستاوردهای این بخش محصول تلاش همه عزیزان و همراهی مسولانه مردم عزیز است.

امور منطقه آب و فاضلاب علی آبادکتول، دو شهر علی آبادکتول و فاضل آباد را تحت پوشش قرار داده و تعداد مشترکین این شهرها 23 هزار و 583 می باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار