فرمانده انتظامی استان گفت:
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر نقش بسیار مهم مشارکت مردمی در تامین امنیت گفت: موفقیت پلیس در گرو جلب مشارکت و همراه کردن مردم است.
کد خبر: ۵۰۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 06 October 2017
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر نقش بسیار مهم مشارکت مردمی در تامین امنیت گفت: موفقیت پلیس در گرو جلب مشارکت و همراه کردن مردم است.

سردار "علی اکبر جاویدان" در نشست خبری، رویکرد جامعه محوری پلیس را راهبرد حاکم بر ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد وگفت: مردم، محور فعالیت ها و ماموریت های نیروی انتظامی هستند  و موفقیت پلیس در گرو جلب مشارکت مردم است.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر رویکرد جامعه محوری پلیس در سال های اخیر تصریح کرد: اجتماعی کردن موضوعات امنیتی یکی از مهمترین اهداف پلیس جامعه محور است.

وی افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را از دیگر اهداف مهم پلیس در تامین امنیت برشمرد و اظهار داشت: پلیس جامعه محور برای مردم و در خدمت مردم است و به خدمت خود به مردم افتخار می کند.

وی به برنامه های گرامیداشت هفته ناجا اشاره کرد و گفت: بیش از 100 برنامه در هفته ناجا پیش بینی که متناسب با روز های هفته ناجا اجرایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان شرکت کارکنان در نمازجمعه، صبحگاه مشترک، همایش طلایه داران ترافیک، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری کلاس های آموزشی را از جمله برنامه های مهم هفته ناجا عنوان و تصریح کرد: در این هفته همایش پلیس امنیت اصناف، دیدار با علما و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نشست با مسئولان قضائی نیز برگزار خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به گزارش عملکرد انتظامی استان در 6 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: گلستان یکی از استان های برتر در ارتقاء شاخص های امنیتی است.

این مقام ارشد انتظامی استان از کاهش 15 درصدی تصادفات فوتی در درون شهرها طی 6 ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: 86 درصدکشته های ناشی از تصادفات درون شهری موتورسیکلت سواران و عابران پیاده بوده اند.

به گفته سردار جاویدان تعداد تصادفات فوتی در محور های برون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان از کاهش جرایم خشن و کشف 77 درصدی سرقت ها دراستان خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 108 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین گفت: طی این مدت 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و حدود 4 تن انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار جاویدان در پایان به موضوع جرایم فضای مجازی و تاثیر آن در امنیت و احساس امنیت اشاره و خاطر نشان کرد: میزان جرایم فضای مجازی طی 6 ماهه نخست امسال 36 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار