مردم بخش خشت کازرون ۵۰ تن رطب و خرما برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلای معلی اهدا کردند.
کد خبر: ۵۱۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 23 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:اسدالله رستمی مسئول ستاد اربعین خشت گفت: مردم این بخش به شکرانه پایان برداشت محصول و سهیم شدن در ثواب مراسم اربعین حسینی برای سومین سال،۵۰ تن رطب و خرما به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برای پذیرایی از زائران کربلای معلی اهدا کردند.
مسئول ستاد اربعین خشت افزود: رطب و خرمای اهدایی در کنار عمود ۹۰۷ در مسیر جاده نجف _کربلا به نام موکب احباب الرضا (ع) مردم خشت توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مقدار خرما و رطب اهدایی مردم بخش خشت تا ایام اربعین افزایش می‌یابد، گفت:پارسال نیز ۳۳ تن خرما و رطب توسط مردم این منطقه به این مراسم باشکوه اهدا شد. 
رستمی با اشاره به همکاری هئیت رزمندگان اسلام در راه اندازی این موکب گفت: در موکب احباب الرضا علاوه بر توزیع رطب، خرما، چای، شربت، و عرقیات معطر و اجرای برنامه‌های فرهنگی، شرایط خوبی برای اسکان زائران فراهم شده است. 
مسئول ستاد اربعین تصریح کرد: علاوه بر رطب و خرما مردم بخش خشت مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال کمک نقدی، اقلام رفاهی شامل پتو، چادر، مواد غذایی و وسایل اسکان به ارزش یک میلیاردو چهار صد میلیون ریال اهدا کرده اند.
بخش خشت از توابع شهرستان کازرون در جنوب غربی استان فارس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار