چهاردهمین دوره مسابقات قران کریم سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز دوشنبه در کرج آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 04 December 2017
به گزارش تابناک : مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز در حاشیه این مسابقات به خبرنگاران گفت: این مسابقات ویژه پایوران و سربازان وظیفه سپاه استان است.
سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی با بیان اینکه این مسابقات در حسینیه کریم اهل بیت (ع) سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حال برگزاری است، افزود: در این دوره از مسابقات 80 شرکت کننده حضور دارند و 3 داور کار قضاوت این رقابت قرآنی را عهده دار هستند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات مقدماتی قرآن کریم در نواحی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده, اظهار داشت : تعداد راه یافتگان به دوره نیمه نهایی 80 نفر است که نفرات برتر این دوره به مسابقات نهایی راه پیدا می کنند.
وی افزود :قرآن کریم بهترین یاور و راهنما بوده و مایه هدایت امت‌ها است و به فرموده پیامبر اکرم(ص) این کتاب آسمانی برترین هدایت‌کننده است.
وی با بیان اینکه هدف و اهداف قرآنی مقدس هستند, گفت: این اهداف وقتی دارای ارزش می‌شوند که تاثیرات آن در عمل دیده شود و تنها به برگزاری مسابقه خلاصه نشود.
عبدالملکی افزود: در مجموعه سپاه استان البرز به دنبال ترویج سبک زندگی قرآنی در میان خانواده‌های پرسنل این مجموعه هستیم و در گام بعد هم می‌خواهیم که این نوع سبک در سایر آحاد جامعه ترویج یابد و امیدواریم که در گام‌های بعدی شاهد تاثیرات شگرفی در حوزه قرآن و عترت باشیم.
معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: قرار است در این مسابقات از نفرات برتر نیروی سپاه استان در حوزه حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم تجلیل شود.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار