امام جمعه نی ریز گفت: مسئله قدس و فلسطین همیشه مطرح بوده و مسیحیان 200 سال است با مسلمانان می‌جنگند تا قدس را از دست آنان خارج کنند.
کد خبر: ۵۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 08 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله سیدمحمد فقیه در خطبه‌های امروز نمازجمعه نی‌ریز با اشاره به قرار دادن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: مسئله قدس و فلسطین همیشه مطرح بوده و مسیحیان 200 سال است با مسلمانان می‌جنگند تا قدس را از دست آنان خارج کنند.

وی ادامه داد: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام بوده و بر همه واجب است در برابر استکبار ایستادگی کنند.

خطیب نمازجمعه نی‌ریز افزود: همه ما موظفیم حامل قرآن باشیم که این مایه سعادت اسلام و مسلمین است.

وی با تاکید به وحدت و همدلی میان مسلمانان، عنوان کرد: دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند تا بتوانند جنگ راه بیاندازند که به فرمایش مقام معظم رهبری ما با مسلمانان جنگ نداریم.

امام جمعه نی‌ریز با اشاره به شخصیت پیامبر اسلام(ص) گفت: ملاک شخصیت تقوا، ایمان، جهاد، خداترسی و... است نه مال و ثروت، که خوشحالیم اسلام این ملاک را تغییر داد.

فقیه با اشاره به اهمیت قرآن بیان کرد: قرآن کتاب آسمانی و راهنمای دینی و زندگی انسان است که در هر آیه آن به اهمیت و عظمت قرآن اشاره شده است.

وی ادامه داد: قرآن مردم را به بهترین راه دعوت می‌کند و ما را به مقصد اصلی می‌رساند.

خطیب نماز جمعه نی‌ریز با اشاره به اوصاف امیرالمومنین، گفت: امیرالمومنین در راه هدایت مردم مانند چراغی است که مردم را به سوی خوشبختی و سعادت هدایت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار