رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به حل معضلات اجتماعی دارد، حتی اگر در قانون محدودیت‌هایی وجود داشته باشد، باز هم در این راه ثابت‌قدم می‌ماند.
کد خبر: ۵۳۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه‌سادات قافله‌باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون و در جریان حضور اعضای انجمن معتادان گمنام اظهار داشت: شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به حل معضلات اجتماعی دارد، حتی اگر در قانون محدودیت‌هایی وجود داشته باشد، باز هم در این راه ثابت‌قدم می‌ماند.

وی ادامه داد: شورای شهر با هماهنگی کامل نهادهای مربوطه، برای حل معضلات اجتماعی گام برمی‌دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در این جلسه همچنین، المان پرنده هما که قرار است در میدان هما شهرک مینودر جانمایی و اجرا شود، مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظرات خود را در این خصوص ارائه دادند.

این جلسه با حضور اعضای انجمن حمایتی همیاران برگزار شد، این انجمن اقدام به جمع‌آوری درب بطری می‌کنند و به واسطه درآمد کسب شده، آن را صرف خریداری لوازم و تجهیزات ویژه معلولان می‌کنند.

ماهیت برنامه‌های این انجمن، به شهرداری در انجام فعالیت‌های محوله بخش مدیریت پسماند کمک  می‌کند و خانواده‌های بزرگ قزوینی می‌توانند در این راه مشارکت فعالانه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار