رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد استان فارس گفت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن کریم اعلام شده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از استان فارس برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 21 January 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:مهدی احمدی  با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اسفندماه در استان فارس اظهار داشت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن کریم اعلام شده و تاکنون بیش از 10 هزار نفر از استان فارس برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه استان فارس رتبه دوم را در میان استان‌های کشور از لحاظ تعداد ثبت‌نام شدگان دارد، گفت: همه شهرستان‌های استان فارس در این آزمون ثبت‌نام کردند و آمار نهایی تا پایان امروز اعلام می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس بیان کرد: شیراز 4436 نفر، استهبان 689، فسا 488، نی‌ریز 397 و لارستان 393 نفر ثبت‌نامی داشته‌اند بیشترین تعداد ثبت‌نامی را داشته‌اند.

احمدی با بیان اینکه این آزمون در 26 رشته که زیر مجموعه حفظ و مفاهیم است، برگزار می‌شود افزود: قرآن‌آموزان می‌توانند از طریق موسسات قرآنی، بقاع متبرکه، مساجد، کانون‌های فرهنگی، دارالقرآن‌های و پایگاه‌های بسیج ثبت‌نام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این آزمون به صورت سراسری برگزاری می‌شود و تمامی شهرستان‌های استان فارس می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه کنند و درباره رشته‌ها و شرایط شرکت در آزمون اطلاعات بیشتری به دست آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار