استاندار قم خبر داد
استاندار قم گفت: حدود 40 درصدی از مدارسی که در استان ساخته می‌شود، توسط خیرین است.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به روند اسکان زائرین در استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: باید رویه ای را در نظر بگیریم که زائرین در استان برای اسکان، ابتدا به اماکن اقامتی بخش خصوصی هدایت شوند، البته مجبور هستیم که از امکانات آموزش و پرورش استان برای اسکان زائرین استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان قم باید ظرفیت‌ها و امکانات لازم را برای اسکان زائرین در هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان ایجاد کند، سرمایه گذاری زیادی توسط بخش خصوصی در این واحدهای اقامتی صورت گرفته است.

استاندار قم افزود: باید نمایندگان بخش خصوصی راهکارهای لازم را در زمینه اسکان زائرین در واحدهای اقامتی ارائه کنند، البته بدون این که به زائرین در قم بی احترامی صورت بگیرد.

صادقی با اشاره به مشارکت خیرین در احداث مدارس اظهار کرد: خیرین مشارکت زیادی در احداث این مدارس داشتند، حدود 40 درصدی از مدارسی که در قم ساخته می‌شود، توسط خیرین است، البته تا وضعیت مطلوب در مدارس استان فاصله داریم.

وی ادامه داد: نسل‌های آینده کشور در مدارس پرورش پیدا می‌کنند و باید تلاش کنیم که آن‌ها با فرهنگ قرآنی آشنا شوند، باید اعتبارت لازم در این زمینه اختصاص پیدا کند.

استاندار قم افزود: باید برنامه دقیقی برای توزیع و دوخت مناسب لباس فرم دانش آموزان استان در سال آینده داشته باشیم و نباید اجازه بدهیم که لباس فرم دانش آموزان قمی در شهرهای دیگر دوخته شود، باید تلاش کتیم که اشکالات این کار در سال جاری در سال آینده تکرار نشود.

صادقی در پایان با اشاره ضرورت استفاده از دوزندگان متعهد در دوخت لباس فرم خاطرنشان کرد: افرادی باید این کار را انجام بدهند که بتوانند به تعهدات خود متعهد باشند تا با مشکلی مواجه نشویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار