مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری همایش اندیشه‌های حضرت امام در خصوص انقلاب اسلامی و قرآن و مهدویت خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 24 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام علی‌ چراغی‌پور در نشست بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی و شهدای قیام خونین 15 خرداد 1342 اظهار داشت: برنامه‌های متعددی برای مناسبت‌های ارتحال ملکوتی امام خمینی و شهدای قیام خونین 15 خرداد 1342 در ایلام تدوین شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: با عنایت به اینکه این مناسبت‌ها مصادف با ماه مبارک رمضان است اعزام به حرم امام راحل انجام نمی‌‌شود.

چراغی‌پور تصریح کرد: ظاهرا تا سال 1399 اعزام به حرم امام در سالروز ارتحال امام از استان ایلام امکان‌پذیر نیست اما برنامه‌های ویژه‌ای را در استان ایلام اجرایی خواهیم کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری همایش اندیشه‌های حضرت امام در خصوص انقلاب اسلامی و قرآن و مهدویت و برگزاری مراسم در مسجد جامع شهر ایلام به صورت حضور دسته‌جات در آن مراسم از برنامه‌های تدارک شده است.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از سخنرانان کشوری در مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام از دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام استان ایلام در سال 1397 است.

این مسؤول اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یاد و خاطره 37 شهید استان ایلام که در بمباران 15 خرداد سال 1361 به درجه رفیع شهادت رسیدند، گرامی داشته خواهد شد.

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار