معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: امسال میانگین زمان ماندگاری زائرین در ایام نوروز در استان حدود 40 ساعت بود که نسبت به سال گذشته رشد داشت.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، یونس عالی پور در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به میزان ورود خودروها به شهر قم در ایام نوروز اظهار کرد: در این ایام بیش از سه میلیون خودرو وارد این شهر شد و هزاران نفر در شهر قم وظیفه میزبانی از زائرین را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: باید برای مشکل پارکینگ در شهر قم فکر اساسی شود، کمبود پارکینگ گلایه اساسی زائرین بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: امسال میانگین زمان ماندگاری زائرین در ایام نوروز در استان حدود 40 ساعت بود که نسبت به سال گذشته رشد داشت. برنامه‌های فرهنگی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در تعطیلات نوروزی بی نظیر بود.

عالی پور ارتقاء بهره وری در خدمت رسانی به زائرین در شهر قم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ستاد راهیان نور فعالیت خودش را از پیش از ایام نوروز آغاز کرد و راهیان نور جنوب را در تعطیلات نوروزی داشتیم، اعزام راهیان نور غرب هم از فردا شروع می‌شود و اقدامات سپاه پاسداران در این زمینه بی نظیر بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار