مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها:
مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها گفت: اصلاح و تربیت مددجویان جزو اهداف اصلی مسئولان این سازمان است که در این راستا با همکاری بخش های مختلف فعالیت های خوبی در طول سال تدوین و اجرا می شود.
کد خبر: ۶۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 30 May 2018

حجت الاسلام رضا رستمی در جمع تعدادی از مددجویان زندان مرکزی یزد افزود: فعالیت های تربیتی و فرهنگی که در زندان انجام می شود، همه با رویکرد اصلاحی و برای سازندگی افراد جهت ورود مجدد به جامعه است.
وی به اهمیت برگزاری برنامه های قرآنی به عنوان محور امور فرهنگی و تربیتی در زندان ها اشاره کرد و ادامه داد: حضور در برنامه های دینی زندان و به خصوص جلسه های قرآنی نقش اساسی در اصلاح افراد دارد.
این مسوول تصریح کرد: اصلاح و بازپروری به روش های متعددی انجام می شود که بدون شک انس و الفت عمیق با آموزه های دینی و کلام وحی نقش اصلی برای تربیت حقیقی افراد دارد .
رستمی تاکید کرد: بسیاری از انحراف ها و بروز آسیب های اجتماعی در انسان ها به خاطر دوری از قرآن مجید است و برای بازگشت سعادتمندانه افراد به جامعه نقش این کتاب آسمانی بر کسی پوشیده نیست.
مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها در سفر به یزد از بخش های مختلف زندان مرکزی بازدید کرد و در جریان فعالیت های تربیتی و اصلاحی قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار