‍ برگزاری همایش خانوادگی به منظور فراگیری راه های جذب فرزندان به نماز در اداره کل استاندارد ایلام با حضور حاج آقا نادی در جمع کارکنان و پرسنل اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 30 May 2018

به گزارش تابناک ایلام؛دبیر اقامه نماز اداره کل استاندار  اظهار داشت: نماز در بین دیگر فرایض الهی از جایگاه والاتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه کتاب آسمانی قرآن، مومنان و متقیان را افرادی نمازگزار و انفاق‌کننده معرفی کرده است افزود: در کتاب انسان‌ساز و هدایت‌گر قرآن کریم، ۲۷ بار فریضه الهی نماز در کنار فریضه‌های واجب نظیر خمس و زکات بیان شده است.

لارتی تصریح کرد: باید افراد کاهل‌الصلاه را شناسایی و در خلوت و از طریق تبلیغ چهره به چهره آنان را به امر مهم نماز دعوت کنیم.


وی با تاکید بر اینکه نماز، انسان را در برابر انواع معضلات و آسیب‌ها واکسینه می‌کند، بیان داشت: نماز انسان را در زمینه‌های مختلف به موفقیت می‌رساند و هر فرد باید از این فرصت ناب در جهت خودسازی و عبور از مشکلات بهره ببرد.

دبیر ستاد اقامه نماز، نماز را کلید زندگی انسان دانست و گفت: خداوند نماز را به عنوان کلید موفقیت در اختیار انسان قرار داده است و تاکید کرده که هرکجا با مشکل و تنگنا برخورد کردید از طریق نماز آن را حل و فصل کنید.

لارتی در پایان تاکید کرد: افراد باید خود را به امر مهم اقامه نماز اول وقت مقید کنند، چرا که فرزندان از والدین می‌آموزند که نماز خود را در اول وقت اقامه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار