رییس مجلس گفت: قرار شد برای کالاهای اساسی و نیازهای اولیه ارز چهار هزار و 200 تومانی پرداخت شود و مابقی از بازار متشکل ارزی تامین شود.دولت باید هر چه سریع تر این موارد را انجام دهد که انجام این اقدامات به حفظ آرامش و ثبات اقتصادی در کشور کمک می کند.
کد خبر: ۶۲۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 03 July 2018
 

 

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز - سه شنبه - مقرر شد برای واردات کالاهای اساسی و نیازهای اولیه ارز چهار هزار و 200 تومانی پرداخت و مابقی از بازار متشکل ارزی تامین شود و دولت در این زمینه باید با سرعت بیشتری این امور را دنبال می کند.

 علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه خانه ملت، جلسه غیر علنی صبح امروز را که با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، تشریح کرد.

وی اظهارداشت:نمایندگان، مرکز پژوهش ها و مسئولان اجرایی در این جلسه نکات بسیار خوبی در مورد شرایط اقتصادی کشور مطرح کردند.رییس مجلس شورای اسلامی از جمله نتایج این جلسه را عملیاتی کردن موارد مطرح شده از سوی دولت در کوتاه مدت عنوان کرد.

لاریجانی با بیان این که مجلس در قانون بودجه امسال برای برخی از این موارد تصمیم گرفته است، گفت: دولت هنوز اقدامی برای آن انجام نداده و این تعلل است.وی تاکید کرد: دولت باید هر چه سریع تر این موارد را انجام دهد که انجام این اقدامات به حفظ آرامش و ثبات اقتصادی در کشور کمک می کند.

وی با بیان این که با توجه به اولویت بندی نیازهای کشور، دولت مکلف شد آنها را انجام دهد، خاطرنشان کرد: قرار شد برای کالاهای اساسی و نیازهای اولیه ارز چهار هزار و 200 تومانی پرداخت شود و مابقی از بازار متشکل ارزی تامین شود که دولت در این زمینه با سرعت بیشتری این امور را دنبال کند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موارد مطرح شده در این جلسه حدود 10 مورد بود، که دولت آنها را پیگیری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار