رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران:
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به همراه میربابایی مدیرکل زندان‌های استان، دادستان چابهار و رئیس دادگستری این شهرستان از سومین قطب پتروشیمی کشور بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۶۳۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 17 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان در این بازدید حجت‌الاسلام حمیدی ضمن تقدیر از کار بزرگ در حال انجام گفت توسعه صنعت پتروشیمی و ساخت شهرک پتروشیمی مکران از اولویت‌های توسعه سواحل مکران است و دادگستری سیستان و بلوچستان با تمام توان در رفع مشکلات و موانع پیش روی این شهرک در حوزه قضایی تلاش خواهد کرد.

پتروشیمی مکران از اولویت‌های توسعه سواحل مکران است/ اشتغال، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت از دستاوردهای ساخت سومین قطب پتروشیمی در جنوب شرق کشور/ سیستم قضایی در رفع موانع پیش روی توسعه پتروشیمی همکاری می‌کند

وی به آثار مثبت راه‌اندازی این مگاپروژه در جنوب شرق کشور اشاره نمود و افزود با ارتقای شاخص اشتغال در این قبیل پروژه‌های بزرگ، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و امنیت پایدار در منطقه خواهیم بود و این دستاوردی مهم برای منطقه و استان است.

این مقام عالی قضایی ضمن مهم ارزیابی کردن امنیت استان برای حضور سرمایه‌گذاران، در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان شهرک پتروشیمی مکران از آخرین پیشرفت‌های این طرح صنعتی کسب اطلاع نمود.

گفتنی است در این بازدید غلامرضا پناه معاون اقتصادی و سرمايه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار و مجتبی اسدی مدیر تسهیل تولید و فناوری‌های پیشرفته این سازمان، هیأت عالی قضایی استان را همراهی می‌کردند.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
این عکس-نوشته ها رو برای بقیه اخبار درست بکنید
کار قشنگ و ماندگار است و با یک نگاه کل خیر قایل دریافت و نیز برای ارسال در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی مفید است
اسد بامری
|
Germany
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
ان شاالله از گزند تحریم ها در امان بماند و چشم مردم محروم منطقه به این طرح که واقعا میتواند اقتصاد جنوب شرق را متحول کند خشک نشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار