مسوول اجرای طرح 40 روزه حفظ قرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی بافق گفت: 45 نوجوان این شهرستان، اوقات فراغت خود را با قرآن سپری می کنند.
کد خبر: ۶۴۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 13 August 2018

'سجاد مهدی زاده' اظهار داشت: برای اولین بار این طرح به صورت شبانه روزی در شهر بافق آغاز شد و نوجوانان، اوقات فراغت خود را در کنار کتاب آسمانی قرآن کریم سپری می کنند.
به گفته وی این افراد در بخش برادران و خواهران حضور دارند و طی 40 روز حافظ سه جزء قرآن مجید می شوند.
وی از حمایت ها و همراهی امام جمعه بافق در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد و افزود: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی حمایت های معنوی و تشویقی خوبی برای حضور گسترده قشر جوان در این کلاس ها داشته است.
امام جمعه بافق هم که از برگزاری طرح قرآن آموزی بازدید کرده بود در گفت و گو با ایرنا افزود: به جوانان و نوجوانان بافقی توصیه شده تلاش کنند تا ارتباط آنها باقرآن نزدیک و نزدیکتر شود و کلام الهی را الگوی زندگی خود قرار دهند.
وی قرآن مجید را به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص) و کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود عنوان کرد و افزود:رهنمودهای قرآن برای زندگی بهتر بشر و نقش انکار ناپذیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و حتی بین المللی انسان دارای اهمیت است.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی بیان کرد: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریفترین بنده خویش محمد ابن عبدالله (ص)نازل فرمود.
بیش از 10 کلاس فوق برنامه ،اعم از کلاس های قرآنی، ورزشی، هنری، فرهنگی، آموزشی، صنایع دستی و شنا، در سطح شهر بافق برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان دایر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار