سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: در نیمه دوم بازی با حفاری، پرس شدید در دستور کارمان بود که بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند و عملکرد خوبی در این بازی داشتند.
کد خبر: ۶۶۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 12 October 2018

خدیجه پوربهبهانی پس از شکست 2 بر 4 تیمش در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر ملی حفاری، اظهار کرد: بازی امروز پایاپای بود، هر چند بازنده بازی بودیم ولی بازیکنانم تقریبا آن برنامه‌هایی را که داشتیم، در زمین اجرا کردند، البته گاهی اشتباهات فردی باعث شد که گل‌هایی را بپذیریم.

وی ادامه داد: حتی گل چهارم حفاری بر اثر اشتباه فردی دروازه‌بان‌مان و این که کمی بین او و دفاع‌مان کمی ناهماهنگی ایجاد شد، رقم خورد. به هر حال بازنده بودیم و این شکست را می‌پذیریم. در نیمه دوم پرس شدید در دستور کارمان بود که بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند و عملکرد خوبی در این بازی داشتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: اگر امروز حفاری را شکست می‌دادیم، جزو سه تیم بالایی جدول قرار می‌گرفتیم. همچنین با باشگاه صحبت کرده‌ایم که برای نیم‌فصل دوم بتوانیم یک بازیکن جذب کنیم تا از ضربات آخر بهره‌مند شویم. موقعیت‌های زیادی در بازی‌های مختلف نصیب ما می‌شود ولی با توجه به این که بازیکنانم در هیجان و استرس قرار می گیرند، ممکن است ضربات آخر را به خوبی نزند.

وی افزود: امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتوانیم یک بازیکن دیگر را جذب کنیم تا این مشکل حل شود و امیدوارم باشگاه شرایط جذب یک بازیکن را فراهم کند تا در نیم‌فصل بتوانیم تیم را به‌روزتر کنیم و در نیم‌فصل دوم جسوارانه‌تر برای قرار گرفتن جزو چهار تیم اول بجنگیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار