امام‌جمعه کرج با بیان اینکه القای این نکته که نظام و انقلاب به بن‌بست رسیده از برنامه‌های حال حاضر دشمن است، گفت: هیچ قدرتی در مقابل اراده و توان ملت ایران توان ایستادگی ندارد.
کد خبر: ۶۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 13 October 2018

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه دولت باید نظارت جدی بر تولید و تولیدکننده داشته باشد، اظهار کرد: فراهم کردن رفاه نسبی مردم مهم است.

وی با تأکید بر اینکه تولید باید بر مبنای نیاز کشور و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشد، گفت: کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی از اهمیت زیادی بالایی برخوردار است اما باید توجه داشته باشیم ‌که در بحث تولید حفظ دانش ملی فراموش نشود.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه آزادی اقتصادی کاری به حلال و حرام ندارد، گفت: اسلام برای کسب‌وکار محدودیت‌هایی ازجمله عدم مصرف مال حرام و حرام کردن ربا را منظور کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: در کتاب آسمانی اسلام ذکرشده اقتصاد جامعه نباید به آن‌هایی سپرده شود که اقتصاد اسلامی را بلد نیستند و برنامه‌ریزی صحیح مالی را نمی‌دانند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: اکنون در کشور افرادی در برخی از مراکز، مؤسسات و تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور دراند و مسلط شده‌اند که شایستگی آن را ندارند، به‌درستی عمل نمی‌کنند و تضییع کننده حقوق هستند؛ درحالی‌که درآیات قرآن‌ کریم نسبت به این موارد هشدار و تذکر داده‌شده است.

وی اشاره کرد که برخی وزرا در برخورد با مردم سخنان آن‌ها را با تمسخر پاسخ می‌دهند؛ درحالی‌که آن‌ها خادم مردم هستند و در ادامه افزود: اتفاقات زیادی در سطح کشور مبنی بر دستگیری برخی اعضای شوراهای شهرها پیش‌آمده که ناخوشایند است.

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگری گفت: جنگ نرم با ابزار رسانه‌ای به اشکال مختلف همیشه وجود دارد و دشمن امروز هم از این طریق می‌خواهد بر مردم ما اثرگذاری کند، دشمنان آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: در داخل کشور نیز غرب پرستان با همکاری دشمن می‌خواهند القا کنند که انقلاب اسلامی ایران به بن‌بست رسیده است آن‌ها دولت‌های استکباری را ناجی کشور ما می‌دانند درحالی‌که هیچ قدرتی توان ایستادگی مقابل قدرت و اراده ایران را ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه ما باید با قدرتمند کردن اقتصاد داخلی نقشه‌های دشمن را از بین ببریم، افزود: دشمن ذلت ما را می‌خواهد و می‌بینیم که بیش از دو سال است برجام‌ امضا شده اما نتیجه‌ای برای کشور نداشته است.

وی با اشاره به تصویب لایحه «اف. ای. تی. اف» در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از وزرای دولت گفته است در شرایط کنونی چاره‌ای جز  پذیرفتن این لایحه نداریم این نظر وزیر مربوطه تسلیم شدن در برابر دشمن است و  شخصی که تفکر این‌گونه دارد بر اساس سخن رهبر خائن به مملکت است.

خطیب جمعه کرج ادامه داد: وزیر خارجه کشور هم بیان کرده است که امضای این موارد تضمینی برای بهتر شدن شرایط اقتصادی ملت نیست بلکه تنها موجب می‌شود که به آمریکا بهانه‌ای برای افزایش بیشتر مشکلات علیه ما داده نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تشریح کرد: نمایندگان مجلس که موافق این لایحه بوده‌اند بیان کرده‌اند که در جهت مصالح مردم به این لایحه رأی موافق داده‌اند درحالی‌که همین نمایندگان حاضر نیستند نام خود را اعلام کنند و به لایحه شفافیت آرا رأی دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان با تأکید بر اینکه روحیه ما برای مبارزه با آمریکا هیچ‌گاه کمرنگ نمی‌شود، گفت: موقع رأی‌گیری در مجلس در خصوص لایحه «اف. ای. تی. اف» این‌طور القا کردند که رهبری با امضای آن موافق هستند درحالی‌که ولی‌فقیه اعلام کرده بودند که در مورد آن بررسی بیشتری انجام دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار