مدير حج و زیارت قم:
مدير حج و زيارت قم گفت: ویزاهایی که ارزان تر از سامانه سماح صادر می شود، تقلبی است.
کد خبر: ۶۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ 20 October 2018

به گزارش تابناک قم، صالحی مدير حج و زیارت استان قم اعلام کرد: تعداد ثبت نامی های ویزای اربعین تا کنون در سامانه سماح قم ٦١٠٠٠ نفر بوده است و عمليات صدور رواديد استان قم به خوبی در حال انجام است و حداكثر زمان صدور رواديد ٧٢ساعت می باشد.

وی افزود: تعداد ٩٠ نفر از همكاران زيارتی به صورت شبانه روزی و ٢٤ساعته، در سه شيفت، در حال كنترل و بررسی و آماده سازی گذرنامه ها هستند.

مدير حج و زيارت استان قم گفت: ویزاهایی که ارزان تر از سامانه سماح صادر می شود تقلبی است.

صالحی هزینه ریالی صدور ویزای اربعین را ٢٣٤ هزار و ٨٧٥ تومان با احتساب بیمه و خدمات درمانی بیان کرد.

مدير حج و زيارت قم تاکید کرد: زائران، تحت عناوینی مثل اخذ سریع ویزا، هیچ مبلغی بیش از ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان پرداخت نکنند.

وی خطاب به زائران اربعین حسینی تاکید کرد: تنها کانال مطمئن برای اخذ ویزای اربعین، سامانه سماح است.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر افراد قادر به مراجعه به سامانه سماح نیستند، می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفتر زیارتی، بعد از نام نویسی قطعی و نهايی ، تا ۷۲ ساعت ویزای خود را دریافت کنند.

مدير حج و زيارت قم تاکید کرد: هیچ مبلغی بالاتر از این و یا به صورت ارزی نباید پرداخت شود.

رئیس كميته ثبت نام و اعزام ستاد اربعين استان قم، همچنین با اشاره به دستگیر شدن چند گروه جعل ویزای اربعین گفت: حتما از مجاری معتبر اعلام شده، سامانه سماح، ویزای اربعین را دریافت کنند.

وی درباره تغییر در قیمت ویزای اربعین و استرداد وجه کسانی که در روزهای نخست نام نویسی کرده بودند گفت: قیمت ویزای اربعین با دستور رییس جمهور و به پیشنهاد بانک مرکزی کاهش پیدا کرد و برای کسانی که روزهای نخست وجه تعیین شده را پرداخت کرده بودند، تمهیداتی اندیشیده شده که مابه التفات هزينه رواديد، بعد از اربعين به آنها عودت داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار