فرماندار شهرستان گرگان گفت: ایجاد ۳ طرح گردشگری، هتل ۵ ستاره در ناهارخوران، آب گرم زیارت و تله‌کابین و ساخت بیمارستان ویژه بیماران سرطانی از مهم‌ترین طرح‌های سرمایه‌گذاری است که تا پایان سال در شهرستان گرگان عملیات ساخت آن آغاز می‌شود
کد خبر: ۶۷۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 28 October 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، ابوالقاسم صفوی در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با حضور مدیرکل صنعت معدن تجارت گلستان و روسای ادارات شهرستان، اظهار داشت: برنامه‌های توسعه‌ای در دستور کار شهرستان قرار گرفته که در این راستا چندین طرح را تا پایان سال در شهرستان انجام خواهیم داد.

فرماندار گرگان با اشاره به فصل بودجه‌نویسی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در زمان بودجه‌ریزی سهم بودجه‌ای شهرستان گرگان براساس ظرفیت و قابلیت‌های آن منجر به توسعه، تولید، اشتغال و افزایش درآمد مردم شود.

صفوی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری توسعه‌ای در چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود:اگر دشمنان به دنبال ناامیدی ملت است بداند ما در شرایط تحریم به کوری چشم دشمنان محور توسعه با سرمایه گذاری را در پیش گرفته ایم.

وی توسعه کشت گیاهان دارویی، توسعه دامپروری‌های صنعتی، ایجاد فضاهای گلخانه‌ای، ایجاد 3 طرح گردشگری، هتل 5 ستاره در ناهارخوران، آب گرم زیارت و تله کابین، ساخت بیمارستان ویژه بیماران سرطانی را از مهم‌ترین طرح‌های سرمایه‌گذاری است که تا پایان سال در شهرستان عملیات ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

فرماندار گرگان اظهار کرد: بدون شک استفاده از توان سرمایه‌گذاری و حضور فعال‌تر و تعامل دستگاه‌هایی مانند شهرداری با بخش خصوصی توسعه گرگان را تسریع خواهد کرد.

صفوی افزود: بافت قدیم گرگان ظرفیت بسیار بالایی دارد، طرح تپه قلعه‌خان و کشف و بازسازی تونل منتهی با دیوارگرگان، خرید و تخلیه و تبدیل ساختمان اداری میراث فرهنگی به امکان اقامتی و گردشگری می‌تواند به معرفی ظرفیت تاریخی ما کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار