عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از سنوات یک میلیارد تومانی وزارت نفت به علی کاردر خبر داد و گفت: این مدیر بازنشسته با اشتغال بکار مجدد در وزارت نفت ماهانه 37 میلیون تومان حقوق می گیرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از الف حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه تعدادی مدیران بازنشسته و محکوم به انفصال خدمت همچنان در وزارت نفت مشغول بکار هستند، گفت: آقای علی کاردر یکی از آنهاست که علیرغم اینکه بازنشسته شده و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده، اما مجددا در وزارت نفت مشغول بکار شد و تاسف بار تر اینکه وی در شهریور امسال حقوق نجومی و 37 میلیون تومان دریافتی داشته است.

وی افزود: این اقدام وزیر نفت در اشتغال بکار مجدد بازنشستگان در حالی است که میلیونها جوان نخبه فارغ التحصیل بیکار در کشور هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: سوال از وزیر این است که جوانان نخبه کشور تا کی و تا کجا باید شاهد تصمیمات و اقدامات خودسرانه و بی ضابطه شما در استخدام و بکار گیری افراد خاص و بازنشستگان در وزارت نفت باشند.

حاجی دلیگانی با طرح این سوال که آیا دوره قحط الرجال است، خطاب به وزیر نفت افزود: چرا با وجود سرمایه های انسانی جوان، کماکان بر استفاده از سالخوردگان اصرار و لجاجت دارید؟.

وی گفت: شما صدها نخبه دانش آموخته دانشگاه نفت را نمی بینید و بلا تکلیف و سرگردان می کنید ولی افرادی که محکومیت انفصال از خدمت دارند و بازنشسته اند، را مجددا دعوت بکار می کنید.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همین زمینه به بیژن زنگنه وزیر نفت در صحن مجلس تذکر داده، گفت: وزیر باید نگاه میرآث گونه به بیت المال را اصلاح کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار