جدیدترین رویدادهای ورزش استان را در این بسته خبری بخوانید
کد خبر: ۶۷۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 31 October 2018

مصاف کشتی راه و شهرسازی گلستان با پاس ستارگان ساری در نیمه نهایی کشتی آزاد کشور

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از صبح فردا در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان پیگیری خواهد شد.

این دیدارها از ساعت 10 صبح پیگیری خواهد شد و در دیدار نخست تیم کشتی پتروشیمی بهشهر به مصاف بیمه رازی بابل خواهد رفت و در بازی بعدی نیز تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان با پاس ستارگان دیدار خواهد کرد.

برنده هر دیدار به فینال صعود خواهد کرد و بازنده‌ها نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت و دیدار رده‌بندی ساعت 16 و دیدار فینال نیز ساعت 18 در این سالن برگزار خواهد شد.

تیم کشتی گلستان از سال گذشته با حمایت مالی اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان در لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور شرکت کرد که پس از موفقیت در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد و در حال حاضر در مرحله نیمه‌نهایی قرار دارد و در تلاش است بتواند در ایم دوره از مسابقات با رسیدن به فینال، در جایگاه قهرمانی بایستد.

مصاف بسکتبال شهرداری گرگان با نماینده بسکتبال مشهد

 تیم بسکتبال شهرداری گرگان که قرار بود در نخستین دیدار خود در این فصل از لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گرگان به مصاف تیم دانشگاه آزاد برود، با انصراف دانشگاه آزاد از حضور در لیگ برتر در قرعه‌ای جدید فردا در مشهد به مصاف تیم آویژه صنعت این شهرستان خواهد رفت.

شهرداری گرگان امروز به مشهد رسید و پس از یک روز استراحت فردا از ساعت 16 نخستین دیدار خود در لیگ برتر را برگزار خواهد کرد.

در تیم بسکتبال شهرداری گرگان حامد سهراب نژاد، امیر صدیقی، مسعود سلیمانی، عدنان دورقی، امیر حسین خندان‌پور، سامان طاهر پور، مبین شیخی، رهام کبیر، یاسین کلاسنگیانی، پدرام فخفوری، حسین یعقوب پور، و دانیال ایزدپناه، 12 بازیکن این تیم را تشکیل می‌دهند.

همچنین حمیدرضا کلاسنگیانی به عنوان سرمربی، صالح مخدوم و ساعد کریمی به عنوان مربی و هادی ایزدپناه به عنوان سرپرست، این تیم را هدایت خواهند کرد.

کسب مقام سوم باستانی کار کمالان در مسابقات قهرمانی کشور

باستانی کار کمالان ، اسماعیل میر خطیب در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور رشته چرخ تیز رده سنی نوجوانان که در روز دوشنبه مورخه 7 آبان 97 به میزبانی مجموعه توریستی تفریحی ناژوان اصفهان ( جام 23 هزار شهید )برگزار گردید موفق به کسب مدال برنز در این مسابقات شد .

- شایان ذکر است سید امیر علی حسینی و سینا میر خطیب دیگر باستانی کاران نوجوانان از کمالان اعزامی به این رقابتها بودند که موفق به کسب مدال نشدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار