امام‌جمعه اردکان:
امام‌جمعه اردکان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام، گفت: باید از ظرفیت بقاع متبرکه برای ترویج معارف و دفاع از مکتب اهل‌بیت استفاده کرد.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 13 November 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه سید هاشم اردکان ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند؛ از پیامبرانی اطاعت کنید که از شما اجر و مزد نمی‌خواهند. پیامبر اسلام هم‌بارها فرمودند که؛ من چیزی از شما نمی‌خواهم الا اینکه با اهل‌بیت من مهربان باشید و مودت و دوستی داشته باشید. ما هرچه می‌توانیم باید اهل‌بیت و منصوبین به اهل‌بیت را اکرام کنیم و احترام بگذاریم.

وی افزود: بنا بر آمارهای منتشرشده ما در کشورمان میزبان بیش از ۱۰ هزار امامزاده هستیم که از این تعداد حدود ۲ هزار امامزاده دارای شجره‌نامه مشخصی هستند و بقیه آن‌ها بنا بر قدمت و شهرتی که وجود دارد منصوب به اهل‌بیت هستند.

امام‌جمعه اردکان گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه پایگاه معنوی و محل مراجعه مردم است و امروز بااین‌همه هجمه‌ای که برعلیه مکتب اهل‌بیت و مذهب شیعه و مردم متدین می‌شود ما باید از تمام ظرفیت‌هایی که داریم استفاده کنیم و در مقابل این هجمه‌ها و حمله‌ها بایستیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما باید از مکان‌هایی که ظرفیت دارد مثل بقاع متبرکه‌ای که در سراسر کشور وجود دارد تا در آن مکان پایگاه معنوی ایجاد شود استفاده کنیم تا مردم رو به آنجا بیاورند و با اهل‌بیت آشنا شوند و هر جا می‌بینیم که ظرفیتی ایجاد می‌شود باید برای ترویج معارف و دفاع از مکتب اهل‌بیت استفاده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار