مسئول کمیته نمایشگاهی جشنواره و معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان از فروش بیش از ۱۶۰ میلیون تومان صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 23 November 2018
به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی و  صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ مریم حاجی ابراهیمی  با اعلام این خبر گفت: با گذشت ۲ روز از برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در گرگان، این جشنواره با استقبال مردم گلستان روبه رو شد.

وی ادامه داد: طی این مدت، ۱۵۰ میلیون تومان انواع صنایع دستی و ۷۰ میلیون تومان سوغات از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه بین المللی خریداری و همچنین ۴۱ میلیون نیز سفارش صنایع دستی داده شد.

حاجی ابراهیمی افزود: جشنواره اقوام از ۲۹ آبان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گرگان آغاز شده که تا ۲ آذرماه در این محل برپا است.
 
وی خاطرنشان کرد: کل غرفه‌های سالن نمایشگاه صنایع دستی آن، 167 غرفه است که از این تعداد، غرفه‌های صنایع دستی استان‌ها 50 غرفه با مشارکت 50 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی و هنرهای سنتی از 23 استان مختلف کشور است.
 
 
شایان ذکر است؛ استان‌هایی که هنرمندان و صنعتگران آن‌ها در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی گرگان حضور دارند عبارتند از کردستان- خراسان شمالی- زنجان- گیلان- هرمزگان- خراسان رضوی- سمنان- مرکزی- بوشهر- قم- اردبیل- مازندران- چهارمحال و بختیاری- همدان- کرمان- سیستان و بلوچستان- خراسان جنوبی- آذربایجان شرقی- کرمانشاه- تهران- خوزستان- اصفهان.
با گذشت 2 روز ؛ فروش بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون ریال صنایع دستی در دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار