رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گرگان گفت: جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام با نگاه توسعه گردشگری و معرفی ظرفیت های گردشگری برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 23 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان،یاسر قندهاری رئیس میراث فرهنگی شهر گرگان اظهارداشت: نتیجه برگزاری 12 سال جشنواره بین المللی اقوام،حضور مسافران و گردشگران فراوان به استان و انتخاب گلستان به عنوان مقصد گردشگری توسط بسیاری از مردم کشور است.

 

وی افزود: حضور سفرا و کاردارن ها در این جشنواره سبب تقویت ارتباطات تجاری و بازرگانی و شناخت بیشتر و بهتر آنها از کشور ایران و استان گلستان است که در توسعه و افزایش درآمد استان نیز تاثیرگذار است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گرگان بیان داشت: برپایی این جشنواره نیاز به زیرساخت ها و اقدامات لازم است و در این سالها مسئولان به ویژه مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان تلاش داشته تا این زیر ساخت ها برای جذب بیشتر گردشگران و هنرمندان استان های دیگر و گردشگران خارجی فراهم شود.

 

وی ادامه داد: این جشنواره در معرفی صنایع دستی و سوغات استان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. میهمانان با خرید صنایع دستی و سوغات استان برای دوستان خود،ظرفیت های گلستان را غیرمستقیم معرفی می کنند.

 

قندهاری گفت: حضور مردم از شب نخست برگزاری جشنواره بین المللی بسیار خوب بوده است. مردم با حضور گسترده خود ثابت کردند که این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است. در هیچ جشنواره در سطح کشور استقبال به این خوبی نبوده است.

 

وی یادآور شد: امید داریم در این 8 روز برپایی جشنواره بین المللی در گرگان و گنبدکاووس شاهد حضور گردشگران و مردم خوب از اقصی نقاط کشور باشیم تا با شناخت این استان،گلستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار