نخستین کافه کارآفرینی استان گلستان با هدف برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان در گرگان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 23 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با هدف برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان و صاحبان ایده و سرمایه و با حضور مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس کانون کارآفرینان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و کارآفرینان بخش خصوصی در گرگان راه اندازی شد.

موسی بی باک مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان در این جلسه اظهار کرد: کافه کارآفرینی فضایی است که برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان با سرمایه گذاران و دانشجویان را تسهیل می کند.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب جهت ارتباط مراکز مشاوره و شتاب دهنده ها با صاحبان ایده، سرمایه گذاران و کارآفرینان و ایجاد فضای تعاملی مناسب بین آنان از دیگر اهداف راه اندازی کافه کارآفرینی است.

بی باک تصریح کرد: درکافه کارآفرینی، تیم ها و گروه های مختلف اعم از سرمایه داران، کارآفرینان، صاحبان ایده و ...بایکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند و در جهت اجرای پروژه های کاری و نوآورانه با یکدیگر همکاری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری، ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی و استفاده از مصنوعات و فضا درتغییر رفتار و ساختار از جمله وظایف کافه کارآفرینی است.

مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان اذعان کرد: مسئولین و صاحب منصبان دولتی که در اکوسیستم کارآفرینی کشور نقش آفرین هستند، مدیران کسب و کارهای موفق( کسب و کارهای بزرگ و مشهور)، شرکتهای نوپا یا استارت آپ ها، سرمایه گذاران، شتابدهنده ها و تیم ها و گروه های اجتماعی که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند، از جمله گروه هایی هستند که می توانند در کافه کارآفرینی فعالیت و نقش آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار