مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۲ رئیس هیئت ورزشی استان گلستان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.
کد خبر: ۶۸۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 27 November 2018
به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، بهمن طیبی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای رسمی، قانون منع به کارگیری بازنشستگان به عنوان روسای هیئت‌های ورزشی را به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ کرده است.
وی افزود: ۱۲ رئیس هیئت ورزشی استان گلستان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند که در حال مکاتبه با فدراسیون‌های مربوطه هستیم تا نسبت به معرفی سرپرست برای این هیئت‌ها اقدام کنیم.
وی ادامه داد: روسای هیئت‌های بسکتبال، هندبال، سوارکاری، تکواندو، جودو، جانبازان و معلولین، پهلوانی و باستانی، ناشنوایان، بیماران خاص، سه گانه، شطرنج و شنا، مشمول این قانون هستند که برای تغییر آنها در حال اقدام هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پاسخ به این سوال که آیا هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها هم مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند یا خیر، گفت: در حال حاضر دستور کار وزارت ورزش و جوانان، هیئت‌های استانی هستند و ما برای اجرای قانون در این هیئت‌ها اقدام می‌کنیم و سپس وزارت ورزش و جوانان در خصوص هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.
طیبی تصریح کرد: همچنین کاندیداهایی که برای سمت ریاست هیئت‌های ورزشی استان ثبت نام کرده‌اند طبق این قانون کنار گذاشته خواهند شد.
وی در پایان یادآور شد: به طور مطلق نمی‌توانیم در خصوص خوب یا بد بودن این قانون اظهار نظر کنیم اما اینکه فضا برای جوان‌ترها مهیا می‌شود نگاه خوبی است و ما هم تابع قانون هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار