سپاه نینوا گلستان و امام جمعه اهل سنت آزاد شهر با صدور بیانیه های جداگانه ای قتل مولوی عبدالغفور جمال زهی امام جمعه اهل سنت رضا آباد را محکوم کردند .
کد خبر: ۶۸۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 27 November 2018

 متن بیانیه سپاه نینوا گلستان به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه اسفناک قتل ناجوانمردانه مولوی عبدالغفور جمال زهی امام جمعه اهل سنت رضاآباد شهرستان رامیان باعث غم و اندوه گردید.

آن روحانی بزرگوار عمر خود را صرف اعتلای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه تحکیم و تقویت وحدت بین شیعه و سنی نمود که امیدواریم ذخیره آخرت آن مرحوم گردد.

سپاه نینوا استان گلستان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و مردم شریف شهرستان رامیان ، این اقدام قبیح و وقیحانه را از جانب هر فرد یا گروهی که باشد به شدت محکوم می نماید و بایستی با عاملان این حادثه به شدت برخورد شود.

غفران و رحمت واسعه ی الهی برای آن مرحوم مغفور از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

همچنین مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر با انتشار پیامی قتل مولوی عبدالغفور جمالزهی (رخشانی) امام جمعه اهل سنت روستای رضا آباد بخش فندرسک گلستان توسط عوامل ناشناس را محکوم کرد.

در بخشی از این پیام آمده است... ضایعه دلخراش قتل ناجوانمردانه مولوی عبدالغفور جمالزهی که سال های متمادی در درس تفسیر و حدیث ، فقه و اصول فقه نزد این حقیر ، با اخلاص و ارادت خالصانه حضور داشتند همه ما اعم از مدرسین ، طلاب حوزه علمیه فاروقیه گالیکش و مردم متدین این خطه را در غم اندوه فرو برد.
از تمامی مؤمنین بالأخص خانواده و بستگان آن شهید والا مقام و طایفه بزرگوار رخشانی تقاضا می شود با سعه صدر ، درایت و حکمت پیگیر این موضوع باشند و از خداوند متعال خواستارم که عامل یا عوامل این خون ناحق را هر چه زودتر رسوا نموده و به دست قانون حق بسپارد.
از مسئولان امنیتی خواستاریم که با درایت کامل عامل یا عوامل این حادثه را شناسایی نموده تا تسلای خاطر برای اعضای خانواده و مردم این منطقه شود .
صبح امروز سه شنبه ( 6 آذر 97) مولوی عبدالغفور جمالزهی (رخشانی) امام جمعه اهل سنت روستای رضاآباد بخش فندرسک بعد از اقامه نماز ظهر درحال برگشتن به منزل هدف گلوله یک موتور سوار با اسلحه شکاری قرار گرفته است و ضارب از محل گریخته است. یک منبع آگاه به خبرنگار ایرناپلاس می‌گوید: علت قتل خصومت و دعوای شخصی و طایفه‌ای است. این امام جمعه از طایفه‌های بلوچ است رئیس پلیس آگاهی گلستان نیز در این باره به ایسنا گفته است در حال انجام تحقیقات برای دستگیری ضارب هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار