طی حکمی از سوی حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان عبیدالله جمال زایی معروف به حافظ فرزند مرحوم مولوی جمالزایی امام جمعه فقید رضاآبادبه عنوان امام جمعه جدید اهل سنت روستای رضا آباد فندرسک شهرستان رامیان معرفی گردید.
کد خبر: ۶۸۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 01 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان روز پنج شنبه ۹۷/۹/۸ به همراه دکتر هاشمی استاندار  استان گلستان، چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان ، مولوی گرگیچ امام جمعه اهل سنت شهرستان آزادشهر، حجت السلام والمسلمین خیرخواه رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و هیات همراه با حضور در منزل مرحوم مولوی جمال زایی امام جمعه فقید اهل سنت روستای رضا آباد فندرسک،ضمن ابراز همدردی با قرائت فاتحه برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کردند.

در این مراسم حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان ضمن تسلیت رحلت مولوی جمالزایی بیان داشتند تقویت وحدت مسلمانان راه مقابله با توطئه دشمنان اسلام است و وحدت اسلامی از اوجب واجبات است .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به این که شیعه وسنی اشتراکات و عوامل وحدت ساز زیادی دارند افزود: مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید هوشیار بوده و مراقب دام های دشمن باشیم و وحدت اسلامی خود را بیش از گذشته تقویت و حفظ کنیم و با تلاش این وحدت را در استان گلستان همچنان حفظ کنیم .

نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان با ابراز تاسف از کشته شدن امام جمعه اهل سنت روستای رضا آباد فندرسک شهرستان رامیان گفت: این جنایت را به شدت محکوم می کنیم واز نیرو های امنیتی و انتظامی می خواهیم که به صورت جدی تحقیقات خود را ادامه دهند تا عاملان جنایت به اشد مجازات برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار