استاندار گلستان با اشاره به اینکه سهمیه برنج و شکر ستاد تنظیم بازار کشور به استان ابلاغ و به زودی توزیع می شود،اظهار کرد: سهمیه ستاد تنظیم بازار کشور برای استان 200 تن برنج و 100 تن شکر است.
کد خبر: ۶۸۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 05 December 2018
به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی بعداز ظهر امروز چهارشنبه 14 آذر در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد: نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای برنج تایلندی5700 و شکر 3000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

وی با تاکید اینکه مرغ در استان باید 1000تومان کمتر نسبت به بازار تهران به مردم عرضه شود ، افزود: گلستان در 8 ماهه اول سال سالجاری  9.2درصد افزایش تولید نسبت به مشابه سال قبل افزایش جوجه ریزی داشته است و گلستان یکی از استان های شاخص کشور در تولید گوشت مرغ است.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه بعضی از دستگاههای اجرایی استان جهت تخصیص در بودجه سال 98 مصوباتی خوبی داشتند،یاد آور شد:در حوزه زهکشی استان نزدیک به صد میلیارد تومان مصوبات استان بوده که با پیگیری دستگاه مرتبط به نتایج خوبی خواهد رسید.

 

دکتر هاشمی مصوبات حوزه راه آهن را نزدیک 80 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد:در حوزه آب نیز نزدیک 100 میلیارد تومان مصوبات داشتیم که پیگیری مسئولین حوزه مربوطه را می طلبد.

 

وی عدم شفافیت را معضلی برای استان دانست و گفت: اگر همه اقدامات در کشور بصورت سیستماتیک انجام شود، با ایجاد شفافیت می توان مبادی فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرد.

 

استاندار گلستان با اشاره به اینکه بعد از 13 آبان کشور به سمت ثبات در حال حرکت است،گفت: این استان در بحث تامین دارو و لوازم پزشکی جز کم التهاب ترین استانها بوده است.

 

وی در بخشی دیگری از بیانات خود اشاره ای به مشکلات نشریات و چاپخانه های استان داشت و تصریح کرد:آگهی های دستگاههای اجرایی استان طبق مجوز اداره فرهنگ و ارشاد بصورت دوره بین نشریات استان توزیع شده تا مشکلی در این حوزه احساس نشود.

 

لازم به ذکر است؛ در پایان هرکدام از اعضای کارگروه تنظیم بازار پیشنهادات و برنامه خود را ارائه و در مورد آنها تبادل نظر کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار