معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : با هدف جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت اقلام پرمصرف شب یلدا ، طرح نظارتی شب یلدا از 24 آذر ماه بمدت یک هفته در استان گلستان اجرا می شود .
کد خبر: ۶۹۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 14 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، علی اصغر اصغری گفت : در پی مکاتبه معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت کشور در خصوص تشدید اقدامات نظارتی در ایام منتهی به شب یلدا ، طرح نظارتی شب یلدا از 24 آذر ماه بمدت یک هفته در استان گلستان اجرا می شود .

به گفته اصغری ، با توجه به افزایش تقاضا برای خرید کالاهای قابل مصرف در ایام منتهی به شب یلدا ، اعم از میوه ، شیرینی و آجیل و بمنظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده از فضای بازار و افزایش غیر منطقی قیمت اقلام یاد شده متاثر از افزایش تقاضا ، طرح نظارتی ویژه بازرسی از مراکز عرضه کنندگان کالاهای پر مصرف این ایام ، در مدت ذکر شده ، اجرا خواهد شد .

وی از مردم استان خواست ، در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار اعم از کم فروشی ، گرانفروشی ، عدم درج قیمت و ... موارد را از طریق سامانه شبانه روزی 124 به بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان منعکس نمایند ، تا پیگیری و برخورد لازم با متخلفین صورت پذیرد .

اصغری همچنین گفت : بمنظور تنظیم بازار اقلام پرمصرف شب یلدا ، مقرر است جشنواره فروش شب یلدا از 27 لغایت 30 آذر ماه در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان واقع در جاده گرگان–آق قلا برگزار گردد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار