معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با اعلام این خبر گفت، بازرسان این سازمان با نظارت دقیق و جدی بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و... در سراسر نقاط استان، با هرگونه تخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهند نمود.
کد خبر: ۶۹۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 20 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری گفت، در پی گزارش کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان گرگان در رابطه با تسهیلات دریافت شده از این موسسه تیمی از بازرسان برای رسیدگی به موارد مطروحه اعزام و پس از بررسیهای بعمل آمده تخلف گرانفروشی و به تبع آن ایجاد خسارت به شاکی شناسایی و محرز گردید.

وی در ادامه افزود، پس از بررسیهای بعمل آمده و احراز تخلف گرانفروشی موسسه مورد نظر، پرونده تخلف این واحد به ارزش 695 میلیون و 557 هزار و 211 ریال تشکیل و بمنظور صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانکها و موسسات مالی و اعتباری، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست و از تمامی مدیران این واحدها در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی اعتمادی و نارضایتی در میان شهروندان جلوگیری نمایند.

اصغری در ادامه بازرسان این سازمان را حامی حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود، بازرسان در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وی همچنین از تمامی شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی مشابه مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار